Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@15:08:32 GMT

ولیعهد سعودی: حمله به آرامکو بحرانی سخت برای کل جهان است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۰۸۴

ولیعهد سعودی: حمله به آرامکو بحرانی سخت برای کل جهان است

به گزارش وانانیوز، 

 به نوشته روزنامه سعودی عکاظ، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در تماس تلفنی بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس این اظهارنظر را مطرح کرد.

سخنگوی بوریس جانسون اعلام کرد، نخست وزیر انگلیس ضمن محکوم کردن این حملات گفت: انگلیس در کنار عربستان ایستاده و ملزم به تامین امنیت آن است.

سخنگوی جانسون افزود: دو رهبر همچنین بر لزوم کاهش تنش در منطقه توافق کرده و متعهد شدند رویکردی مشترک در قبال ایران داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره آنها به ایران به دلیل این است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، مسؤولیت این حمله را به گردن ایران انداخته است.

طبق گفته این سخنگو، جانسون، ولیعهد سعودی را به ادامه همکاری با شرکای بین‌المللی تشویق کرده است.

جانسون پیش از این نیز تماس تلفنی با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان برقرار کرد که طی آن تلاش در چارچوب واکنش جمعی به حملات علیه آرامکو را مورد تاکید قرار داد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)