Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل، روز گذشته، ۲۶ شهریورماه، در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا همزمان با هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان اصلاندوز برگزار شود.
وی برگزاری اردو‌های جهادی و افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی را از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان برشمرد و بیان کرد: کلنگ‌زنی چندین پروژه در کنار بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در این هفته انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل دیدار با امام جمعه، نواخته شدن زنگ در مدارس، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق روستایی و محروم، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
حسین‌زاده بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهرستان، برگزاری همایش عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، تشکیل مجمع عمومی بسیج شهرستان، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، اجرای میز خدمت مشاوره حقوقی و عطرافشانی گلزار شهدا اشاره کرد.
فرماندار شهرستان اصلاندوز نیز در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیت هفته دفاع مقدس در راستای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به نسل جوان اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با برگزاری برنامه‌های کیفی و مناسب زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان را فراهم آوریم.
سید عباس مینایی با انتقاد از کوتاهی برخی نهاد‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های مناسبتی تصریح کرد: برخی نهاد‌ها در اجرای برنامه‌های ایام محرم کوتاهی می‌کنند که نیاز است با اتحاد و همدلی بیشتر در این زمینه گام برداریم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم و زمینه شکست توطئه‌های دشمنان را فراهم کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن دفاع مقدس اصلاندوز گرامیداشت برنامه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر

مراسم احیاء شب‌های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معنوی و پرفیض احیاء شب‌های قدر همچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ‌راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برقرار است.

این مراسم با همکاری هیات انصارالحسین (علیه‌السلام) در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ الی سه بامداد با سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی برگزار خواهد شد.

حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است و امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم شده.

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی