Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@21:15:31 GMT

درگیری مسلحانه 2طایفه در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۰۹۱

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از قتل 2 نفر در درگیری مسلحانه ۲ طایفه در روستای فروز از توابع این شهرستان خبر داد. ناطقان: سرهنگ محمدباقر سلگی مطرح کرد: این افراد با استفاده از سلاح ساچمه ای زنگی شکاری بدون مجوز، به سمت هم شلیک کردند که بر اثر این درگیری از هر طرف یک تن مجروح شدند و در بیمارستان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: تیم های پلیسی بی درنگ در محل حضور یافته و ۱۱ تن از مسببان اصلی این درگیری را بازداشت کردند همچنین هر ۲ قاتل شناسایی و دستگیر شدند.

سلگی اضافه کرد: به منظور برقراری امنیت در این روستا و پیشگیری از درگیری های احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شده و دادستان و بازپرس ویژه نیز چند نوبت در این محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه اختلافات قبلی زمینه ای برای بروز درگیری بین این دو طایفه بر روی زمین های کشاورزی شد، یادآور شد: عامل اصلی بروز این درگیری طایفه ای مربوط به اتفاقی است که 4 سال پیش رخ داد با این توضیح که ۲ نوجوان بر سر بازی با یکدیگر درگیر شده و این نزاع زمینه برای کدورت و کینه جویی شده است.

سلگی همچنین در رابطه با پرونده زن قاتل ملایری که 3 ماه قبل با استفاده از قرص سیانور 4 نفر را در ملایر به قتل رسانده بود، گفت: قاتل صراحتاً به انجام قتل اعتراف کرده و اتهامات را پذیرفته است، پرونده مربوطه تکمیل شده و در دادگاه تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان به کشف حدود 11 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی انجام 2 عملیات ضربتی پلیس از 3 نفر قاچاقچی موادمخدر در ملایر خبر داد. منبع: ایسنا برچسب ها: درگیری مسلحانه ، دو طایفه ، ملایر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درگیری مسلحانه دو طایفه ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که سعی داشت با سلاح گرم از یک سوپر مارکت در محله ولنجک سرقت کند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان تحقیقات اولیه نیز مالک سوپر مارکت به ماموران گفت که فردی حدودا ۳۵ ساله وارد مغازه شده و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه را کرده اما سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت، مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی کرده و در اختیار تمامی واحدهای گشت های انتظامی قرار داد.

وی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر شد. پس از بازرسی اولیه از متهم و خودروی وی دو قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه نیز از او کشف و ضبط شد.

قاسم‌پور با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد با دستور قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • بیانیه حاج «عبدالنبی کرد» در پی پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • بازسازی عمارت سیف الدوله ملایر
  • عملیات مسلحانه دستگیری زورگیرهای اتوبان صدر
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر