Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:18:58 GMT

مرکز جامع سرطان در ایلام راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۱۰۱

مرکز جامع سرطان در ایلام راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمیان صبح چهارشنبه در یکصدوچهارمین جلسه طرح تحول نظام سلامت در ایلام اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت یکی از موفق‌ترین و موثرترین طرحها در حوزه سلامت است که علاوه بر کاهش هزینه‌ها در سطح کشور؛ باعث ارتقاء زیرساختها، امکانات و تجهیزات شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام جای زیادی برای کار و تلاش دارد و بر این اساس همه باید احساس مسئولیت کنیم و در هر جایگاهی که هستیم، برای رفع چالشها و مشکلات تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان اظهار داشت: در حال نزدیک شدن به اربعین حسینی هستیم و در این رابطه با مسئولان وزارت بهداشت مذاکرات ویژه و ارزنده‌ای انجام داده‌ایم که خوشبختانه حاصل آن اعطا اعتبارات مربوطه به دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: در ایام تردد زائران اربعین حسینی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد بست تا رضایتمندی زائران اربعین حسینی در بحث بهداشت و درمان تامین کنند.

وی تصریح کرد: مرکز جامع سرطان یکی از مطالبات دانشگاه و مردم شریف استان ایلام است که رایزنی‌های گسترده‌ای با مسئولان وزارت بهداشت داشته‌ایم و بر اساس نظر مساعد مسئولان وزارت، تا پایان سال جاری به دانشگاه اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 4721760

منبع: مهر

کلیدواژه: سرطان دانشگاه علوم پزشکی ایلام محمد کریمیان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام مراسم عزاداری شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از راه‌اندازی دانشکده داروسازی و جذب دانشجوی بین‌المللی داروسازی در این دانشکده خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دانشکده تنها دانشجویان بین‌المللی و خارجی جذب می‌شوند تا در گام نخست درآمدزایی برای تجهیز دانشکده داروسازی قزوین انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عبدالله دیده‌بان امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در نشست خبری با اهالی رسانه که به مناسبت هفته سلامت در سالن اجتماعات ستاد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از سال‌ها مطالبه‌گری دانشکده داروسازی در دو طبقه از ساختمان دانشگاه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این دانشکده جذب دانشجوی ایرانی نداریم، گفت: با راه‌اندازی این دانشکده فقط دانشجویان بین‌المللی و خارجی جذب می‌شوند تا در گام نخست درآمدزایی برای تجهیز دانشکده داروسازی قزوین انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان از تکمیل ۴۶ طرح عمرانی حوزه درمان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۰ طرح عمرانی حوزه سلامت را هم در دست اجرا داریم که برخی از آنها پیشرفت ۸۵ درصدی دارد.

دیده‌بان میزان پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی را ۳۰ درصد دانست و ادامه داد: میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان در ابتدای دولت سیزدهم ۹ درصد بود که با مصوبه سفر این پیشرفت ۳۰ درصدی حاصل شده و امیدوار به افتتاح فاز نخست آن با ۳۵۰ تخت بیمارستانی در همین دولت هستیم.

وی از خرید ساختمان جدید برای بیمارستان اعصاب و روان قزوین خبر داد و اضافه کرد: با اختصاص ساختمان جدید با مساحت ۶۵۰۰ متر مربع حداقل ۱۵۰ تخت به ظرفیت بستری بیماران این حوزه در استان قزوین اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از راه‌اندازی چهار دستگاه ام آر آی و یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی در دولت کنونی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: تعداد دستگاه‌های ام آر ای ما از چهار به پنج دستگاه افزایش پیدا کرده و چندین دستگاه اکوکاردیوگرافی و سونوگرافی نیز به این مجموعه افزوده شده است.

دیده‌بان با بیان اینکه ساخت مرکز دیالیز محمدزاده را در حال انجام داریم، ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز دیالیز، تعداد مراکز دیالیز به سه مرکز افزایش پیدا می‌کند. در ضمن دو مرکز جراحی چشم دولتی نیز داریم.

وی اضافه کرد: در نهایت رتبه کیفی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ۲۲ در دولت قبل به ۱۸ در دولت سیزدهم ارتقا پیدا کرده و در بین ۲۶ دانشگاه تیپ دو کشور نیز رتبه ما چهار است.

کد خبر 746859

دیگر خبرها

  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد