Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: پوشاک و لوازم تحریر بین دانش‌آموزان مدارس استثنایی لرستان توزیع شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ناهید پرویز پور شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان در پروژه مهر بیشتر توجه‌ها به سمت  دانش‌آموزان عادی است اظهار داشت:در استان لرستان علاوه بر مدارس عادی مدارسی تحت عنوان  مدارس خاص یا استثنایی داریم که معمولا افرادی که در این مدارس تحصیل می‌کنند از لحاظ وضعیت اقتصادی و معیشتی در حد متوسط پایین جامعه و عمدتا حاشیه نشین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزان مدارس استثنایی در بحث پوشاک، لوازم تحریر و تغذیه بیشتر از سایر دانش‌آموزان نیازمند توجه و محبت هستند.

طرح نظارت بر فروش لوازم التحریر در البرز آغاز شدنارضایتی خانواده‌های مازنی از نبود نظارت بر بازار لوازم التحریر+ فیلمگران‌فروشی و تخلف در اولین روز نمایشگاه مهر/ تشدید بازرسی بر عرضه لوازم التحریر

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان عنوان کرد:در میان دانش‌آموزان مدارس استثنایی بچه‌هایی هستند که علی‌رغم اینکه خانواده‌های ضعیفی هستند ولی تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند که امیدواریم به این دانش‌آموزان نیز نگاه و توجه شود.

وی بیان کرد:چنانچه امکان دارد در بحث پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی علاوه بر برنامه‌های روتین و حضور مسئولان در یک مدرسه و برگزاری مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی مسئولان وقت کوتاهی بگذارند و به مدارس استثنایی بروند که سبب قوت قلب معلمان و دانش‌آموزان این مدارس به عنوان بخشی از جامعه که نیازمند توجه هستند بروند.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان