Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اشتباه داور را باعث سخت‌تر شدن کار تیمش برای قرار از شکست خارج از خانه مقابل ناپولی در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا دانست. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست خانگی 2 بر صفر در خانه ناپولی آغاز کرد، دیداری که در آن داور با یک تشخیص جنجالی، در فاصله هشت دقیقه به پایان مسابقه، یک پنالتی مشکوک به سود اینتر اعلام کرد که منجر به گل نخست نماینده ایتالیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن هم فرناندو یورنته دومین گل را برای ناپولی زد و بازگشت به بازی را برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها سخت‌تر کرد.

یورگن کلوپ سرمربی نماینده انگلیس پس از بازی تصمیم داور در مورد صحنه خطای پنالتی را زیر سؤال برد و گفت: من مطمئنم که دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به آن صحنه وجود دارد. وقتی یک بازیکن قبل از اینکه برخوردی با او صورت بگیرد، از روی زمین بلند می‌شود، قطعاً پنالتی نیست.

فلیکس بریخ آلمانی در حالی این پنالتی را به سود ناپولی اعلام کرد که حتی برای بازبینی صحنه از VAR هم استفاده نکرد. کلوپ با اشاره به این موضوع افزود: من بهترین بازنده نیستم اما بدترین بازنده دنیا هم نیستم. این تصمیم را هم یک آدمیزاد گرفته است و تا زمانی که آدمیزاد تصمیم گیرنده باشد، امکان اشتباه هست. داوران و تمام کمک‌داوران ویدئویی این بازی آلمانی بودند و آنها به سبب کاری که در آلمان انجام می‌دهند، تجربه کافی استفاده از VAR را دارند. من مطمئنم که آنها قطعاً توضیح خواهند داد که چرا به این نتیجه رسیدند که لازم نیست از VAR استفاده کنند.

لیگ قهرمانان اروپا| مدافع عنوان قهرمانی فصل را با شکست شروع کرد/ تساوی بارسلونا در شب بازگشت مسی

کلوپ افزود: پنالتی که داور به ناپولی داد، روند بازی را تغییر داد و ما باید نتیجه را قبول کنیم، البته من از عملکرد تیم خودمان هم باید ایراداتی بگیریم اما واقعاً آن صحنه پنالتی نبود. واقعاً عملکرد بدی بود. امیدوارم این شکست در صعودمان سرنوشت‌ساز نشود. چند بازی دیگر داریم که می‌توانیم وضعیت جدول را تغییر دهیم. بازی دو تیم در یک سطح بود به همین دلیل نتیجه آزار دهنده است به خصوص که ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. بازی بسته‌ای را شاهد نبودیم و در آن کلی ضدحمله دیدیم اما نتوانستیم آنها را به سرانجام برسانیم و این مشکل‌ساز بود. در نیمه دوم بازی هیجان‌انگیزتری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا ناپولی لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا ناپولی لیورپول لیگ قهرمانان اروپا ناپولی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

گزیده ای از حرکات تماشایی و دریبل های زیبای بازیکنان مطرح دنیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

دانلود (18.5MB)

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا