Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، ۲۷ شهریور بصورت ویدیوئی در اجلاسیه بانوان از سلسله اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری این استان برگزار شد، گفت: هویت زنان از صدر اسلام تاکنون مورد توجه قرار گرفته است و در قرآن از بانوان شریفی نام برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زنان نام برده شده در قرآن در مقطع تاریخی خود در کنار پیامبران و ولی زمان از ارزش‌های الهی دفاع کردند. بانوان در جنگ‌های پیامبر(ص) در کنار مردان نقش‌آفرین بودند و در عرصه‌های رسیدگی به مجروحان و پرستاری از آنان، حمایت و پشتیبانی از رزمندگان، نگهداری کودکان و سایر اقداماتی که می‌توانستند سهمی ایفا کنند‌ کوتاهی نکردند.

سردار کریمی به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و افزود: بانوان انقلابی ایران زمین از هیچ تلاشی برای موفقیت رزمندگان و پیروزی انقلاب دریغ نکردند، با پیروزی انقلاب بانوان در همه عرصه‌های سیاسی، افشاگری و مبارزه با فساد خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: بانوان انقلابی و شهدای خانم دوران دفاع مقدس الگوهای بی‌بدیل و بی‌مانند برای دختران و مادران این سرزمین هستند چراکه آنان علاوه بر حضور در عرصه سیاسی در عرصه خانواده نیز مؤثر بوده و درخشیدند. با الگوگیری از بانوان مسیر درست نمایان شده و ختم به کمال و در جهت پیشبرد اهداف می‌شود تا این کمال به تمدن اسلامی منتج شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی شهدای زن شهدا کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است

به گزارش حوزه سیاست و اقتضاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

پیام سرلشکر باقری خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

۲۹ فروردین ماه یادآور جانفشانی و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ آجا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدّس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملّت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و درک عمیق از ضرورت‌های زمانه و پاسخ به مأموریت‌ها و انتظارات فراروی آن در حوزه بازدارندگی و قدرت افزایی دفاعی با هوشمندی، فراست و درایت مثال زدنی در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و جنگ الکترونیک جایگاه خود را در تراز یک ارتش کارآمد، روزآمد و قدرتمند تحکیم و تثبیت نموده است.

مصداق این آمادگی‌ها در همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تاریخی و غرورانگیز "وعده صادق" برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جامعه جهانی نشان داد؛ از این رو انتظار می‌رود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمائید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه سازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز آجا، دوام توفیقات جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان باصلابت و ولایتمدار در میدان‌های مختلف دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز و خدمت به مردم شریف این سرزمین را از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است