Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، پنج کارگاه‌ تخصصی در حوزه علوم آزمایشگاهی و فناوری نانو توسط کارگروه استاندارد و ایمنی ستاد توسعه فناوری‌نانو و با حضور اساتید مجرب از ۱۸ الی ۲۴ مهرماه سال جاری همزمان بادوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه آموزشی ترویجی آشنایی با روش‌های استاندارد شناسایی، اندازه‌گیری و تعیین مشخصات نانو مواد، کارگاه آموزشی ترویجی ایمنی و بهداشت کاربا نانو مواد در آزمایشگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی، کارگاه آموزشی ترویجی استانداردسازی همگام با توسعه فناوری ،کارگاه آموزشی ترویجی گواهی دهی محصولات فناوری نانو(نشان نانو)،کارگاه آموزشی ترویجی فناوری نانو در دامپزشکی، کاربردها و فرآیندهای مجوزدهی، عناوین ۵ کارگاه تخصصی در حوزه فناوری نانو است.

کارگاه آموزشی ترویجی فناوری نانو در دامپزشکی،کاربردها و فرآیندهای مجوزدهی دارای امتیاز  آموزش ضمن خدمت برای کارکنان سازمان دامپزشکی است.

جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ایران، مهمترین و معتبرترین نمایشگاه‌های ایران در زمینه فناوری نانو می‌باشد که هر ساله با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

جشنواره فناوری نانو ایران با نام "Iran Nano"، رویدادی بین‌المللی و تخصصی است که به مدت ۴ روز برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه محصولاتی در زمینه های مختلف نظیر آب و محیط زیست، انرژی، مراقبت‌های بهداشتی، خودرو، ساخت و ساز، نساجی، نفت، کشاورزی و بسته بندی و ... نمایش داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره ۰۹۲۱۲۷۹۵۴۸۶ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نانو نمایشگاه بین المللی تهران کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز

معاون اداره میراث فرهنگی کاشان از فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز خبر داد. - اخبار استانها -

محمد بینوا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به فروش 10 میلیارد ریالی صنایع دستی کاشان در نوروز، اظهار داشت: اکنون در سه بازارچه و نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در قالب 50 غرفه عرضه و فروش در مرکز شهرستان کاشان فعال است.

وی افزود: از مجموع تولیدات به فروش رفته صنایع دستی، سه میلیارد ریال در کارگاه‌ها و هفت میلیارد ریال مربوط به بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی بوده است.

بینوا گفت: 50 کارگاه صنایع دستی به صورت کارگاهی - فروشگاهی یا همان ورکشاپ در شهرستان کاشان فعال است که همزمان مسافران و گردشگران می‌توانند با نحوه تولید محصول آشنا شده و نسبت به خریداری صنایع دستی اقدام کنند.

معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان افزود: در دو هفته گذشته گردشگران متعددی در طرح کارگاه‌گردی صنایع دستی کاشان شرکت کردند و این طرح کمک می‌کند تا مردم با انواع هنرهای سنتی و صنایع دستی آشنا شوند.

بینوا ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه آشنایی گردشگران با صنایع دستی کاشان تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها در کنار آثار شاخص تاریخی و گردشگری شهرستان منجر به استقبال گسترده گردشگران از تولیدات صنایع دستی شده است.

برپایی بیش از 880 غرفه صنایع دستی در خراسان رضوی

وی گفت: تاکنون به ترتیب نساجی سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قمیتی، زیور آلات سنتی، بافت‌های داری مانند زیلو و گلیم، سفال و سرامیک، قلمزنی، منبت و پیکر تراشی و تولیدات چرمی بیشترین میزان فروش صنایع دستی شهرستان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز
  • فناوری نانو به کمک درمان بیماری‌های خودایمنی می‌آید
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • تقویت تایر کامیون‌ها با فناوری نانو
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز