Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:18:15 GMT

دانشجویان هنرمند استان اردبیل افتخار آفریدند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۴۳۳

دانشجویان هنرمند استان اردبیل افتخار آفریدند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ۴ دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی در رشته های هنری و پژوهشی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور رتبه کشوری را کسب کردند.

«عزیز حبیبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 4 دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی در رشته های هنری و پژوهشی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور رتبه کشوری را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: نرگس سلطان زاده؛ رتبه اول در رشته نقاشی، محمد الماسی؛ رتبه دوم در رشته خوشنویسی، سمیه محمدی حمیدی؛ رتبه سوم در رشته مقاله نویسی و سیدهادی سیدترابی؛ رتبه سوم در رشته عکاسی را کسب کردند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اختتامیه این جشنواره  ۹ الی ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

 

حبیبی ادامه داد: این جشنواره در 6 بخش معارف قرآنی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی و آوایی برگزار شد و منتخبان استانی در مرحله سراسری معرفی شدند.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: دانشجویان این دانشگاه استقبال خوبی از این جشنواره داشتند و توانستند رتبه برتر نیز در سطح کشور کسب کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون های مساجد استان همدان محرم رتبه برتر کشوری دانشگاه محقق اردبیلی رتبه برتر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ۱۵ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ضمن کسب مقام برتر در بین پردیس‌های کشور و کسب امتیاز و شرایط مرحله اول (سطح دانشگاهی) به مرحله دوم رقابت‌ها در سطح رقابت کشوری و ملی راه یافتند.
گفتنی است جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان از دوم بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.
به گفته معاون امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اسامی نفرات برگزیده و نهایی جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و شناسایی استعداد‌ها و همچنین حمایت از دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • رتبه دانشگاه صنعتی شریف در جدیدترین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • گلبالیست‌های اردبیلی آماده حضور در پارالمپیک پاریس می‌شوند