Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:58:54 GMT

نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۴۴۶

نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهران قربانی امروز چهارشنبه 27 شهریور 98 در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و اتوبوس‌ها در حال حاضر با همان نرخی که به مقاصد مهران، خسروی، شلمچه یا چزابه سفر می‌کنند، مبالغ را از زائران دریافت خواهند کرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره بازگشت نیز گفت: زائرانی که از عراق به مهران برمی‌گردند، باید صرفا به یکی از سه پایانه کرمانشاه، همدان یا اندیمشک منتقل شده و سپس از آنجا به استان محل زندگی خود بر می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، قرار است ۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به زائران اربعین خدمت رسانی کنند؛ ضمن اینکه امسال امکان استفاده از اتوبوس‌ها به عنوان سرویس دربستی وجود ندارد و تنها اقشار دارای شرایط خاص مانند جانبازان و معلولان، می توانند از سرویس‌های دربستی دوسره استفاده کنند.

قربانی ادامه داد: اگر افرادی بخواهند از سرویس دربستی در غیر از روزهای پیک سفرها شامل ۲۴ تا ۲۹ مهر استفاده کنند، صرفا اتوبوس می تواند ظرف ۲۴ ساعت وارد خاک عراق شده و مجددا به کشور بازگردد.

کد خبر 4721782 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین 98 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علی قربانی بانک مرکزی ایران قیمت دلار بورس آرامکو قیمت نفت بازار سهام صادرات غیرنفتی جنگ تجاری دلار پهباد ایالات متحده آمریکا وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • برای قهرمان جهان؛ مسیر المپیک از ۸۶ کیلوگرم می‌گذرد