Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حسین اسدی را به ‌عنوان مشاور خود در امور قرآنی منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است:

«نظر به خط سیر تحولی سازمان تبلیغات اسلامی، هم‌قدم با گام دوم انقلاب و نیز متناسب با مأموریت‌های محوله از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نیز اهمیت ترویج آموزه‌های زندگی‌بخش قرآن کریم، جنابعالی را که دارای روحیه انقلابی‌ و سوابق ارزنده در حوزه امور قرآنی می‌باشید، به‌‌عنوان «مشاور رئیس در امور قرآنی» منصوب می‌کنم»

یادآوری می‌شود، «رئیس ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام»، «مدیر کل قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی(ع) العالمیه»، «رئیس ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم» و «دبیر شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی حوزویان» از سوابق مدیریتی حسین اسدی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات مشاور امور قرآنی حسین اسدی محمد قمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با مشارکت جمعی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی افزود: کتابت قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه کتاب علوم قرآنی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین    محفل قرآن و عترت «نسیم رحمت» با حضور صمد محمدپور، قاری بین‌المللی در حال برگزاری است.

معصومی گفت: نخستین نمایشگاه و فروش کتب قرآنی با حضور ناشران در سالن اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برپا شد که فروش کتب قرآنی در این نمایشگاه شامل تخفیف ۴۰ درصدی بود.

 

دیگر خبرها

  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف