Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از روحانیون هندی حوزه علمیه قم با حضور در روستای سیل‌زده مقطوع از توابع شهرستان کارون و با استفاده از کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مردم هند اقدام به فعالیت عمرانی کردند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، جمعی از روحانیون اهل کشور هند که در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند، ضمن سفر به استان خوزستان، با حضور در روستای سیل‌زده مقطوع از توابع شهرستان کارون، اقدام به فعالیت عمرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قرار است با کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مردم هند و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) 150 خانه مسکونی و دو پروژه بهداشتی-درمانی در نقاط مختلف سیل‌زده استان خوزستان ساخته و بهره‌برداری شود.

حجت‌الاسلام مهدوی‌پور نماینده ولیّ‌فقیه در هندوستان، چهارشنبه 27 شهریور با سفر به استان خوزستان، در مراسم کلنگ‌زنی 2 مرکزی درمانی در شهرستان‌های حمیدیه و اروندکنار حضور می‌یابد و از پروژه‌های ساخت مسکن در مناطق سیل‌زده این استان بازدید خواهد کرد.

اعتبار ساخت پروژه‌های ساخت مسکن و مرکز درمانی همگی از طریق کمک‌های مردم هند به سیل‌زدگان ایرانی تأمین شده و قرار است نماینده ولیّ‌فقیه در هندوستان در جریان سفر امروز خود به خوزستان به تشریح جزییات این کمک‌ها بپردازد.

تحویل 4 هزار و 300 واحد از 66 هزار واحد آسیب دیده به سیل زدگان

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام سیل اهل بیت علیهم السلام سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

 آئین اهدای سند مالکیت به روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از ۷۵۶۰ سند مالکیت روستای استان خوزستان با حضور  حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس دادگستری کل خوزستان ، اصل فرماندار شهرستان اندیمشک ، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران محلی و استانی در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

بابایی رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۳۶۰ جلد سند مربوط به شهرک بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک صادر شده است، گفت: در این شهرک، اختلاف بین دستگاه‌های منابع طبیعی، اوقاف، آبخیزداری و بنیاد مسکن مانع صدور سند بود که پس از حدود نیم قرن  حل شد.

زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: اسناد مالکیت در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی داشته است و روند صدور اسناد مالکیت طی چند سال اخیر با رشد بیش ۵۰ درصدی به همت همه مسؤلین و مردم صورت گرفته است.

در این آئین به طور نمادین سند مالکیت به تعدادی از اهالی محترم شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای دونه امیدیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته