Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ الیزه از تصمیم دولت فرانسه برای اعزام کارشناسانی با هدف تحقیق درباره حملات اخیر به تاسیسات نفتی عربستان سعودی خبر داده است. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دفتر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز چهارشنبه اعلام کرد: پاریس کارشناسانی را با هدف کمک به روند تحقیقات مربوط به حملات اخیر به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، به این کشور اعزام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم عربستان برای پیوستن به ائتلافی که وجود خارجی نداردگزارش پنتاگون درباره حمله به تأسیسات نفتی عربستان ظرف 48 ساعت آینده منتشر می‌شود

کاخ الیزه افزود: ماکرون در گفتگوی تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به شدت این حملات را محکوم کرده و به بن‌ سلمان قول داده است تا فرانسه همچنان نسبت به برقراری ثبات در خاورمیانه متعهد باشد.

الیزه افزود: ماکرون در پاسخ به درخواست عربستان سعودی، قصد دارد کارشناسانی به ریاض اعزام کند تا در روند تحقیقات مربوط به حملات به تاسیسات نفتی کمک کنند.

ماکرون در گفتگو با سلمان تاکید کرده است که این مساله لازم و ضروری است که جهان در برابر این حملات ، ضعف نشان ندهد.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد