Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد طاهری صبح چهارشنبه طی نشست مشترک مدیران منابع طبیعی و نعمت الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت استان تهران که به منظور بررسی و رسیدگی به پاره ای از مسائل و مشکلات پیش روی منابع طبیعی از جمله اعتبارات تملک دارائی بخش منابع طبیعی، در محل سازمان مدیریت استان تهران برگزار شد، طی سخنانی به اهمیت منابع طبیعی به عنوان بستر حیات و توسعه پایدار اشاره و اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی دستگاهی حاکمیتی است که مسئولیت حفاظت بیش از یک میلیون هکتار اراضی ملی را عهده دار می باشد که این مهم در صدر فعالیت های این اداره کل قراردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در سال های ۹۶ و ۹۷ پرداخت و تصریح کرد: با توجه به وجود محدودیت های مختلف، خوشبختانه در این سال ها اقدامات خوب و موثری در بخش های جنگل کاری و توسعه فضای سبز، بیابان زدایی و کنترل کانون های گرد و غبار، احیای مراتع، آبخیزداری و آبخوان داری و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی انجام شده است.

طاهری ابراز امیدواری کرد با حمایت های دستگاه های ذیربط بویژه سازمان مدیریت استان تهران شاهد پیشرفت درخور توجهی درخصوص حفاظت، توسعه و احیای عرصه های منابع طبیعی استان تهران باشیم.

بنابر این گزارش در این نشست مشترک نعمت ا... ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با ابراز خرسندی نسبت به تشکیل این نشست، از مجموعه منابع طبیعی بخاطر تلاش در اجرای طرح ها و پروژه های بخش منابع طبیعی تشکر کرد و بیان داشت: تمامی اقدامات منابع طبیعی عام المنفعه بوده و دارای ارزش های اقتصادی و زیست محیطی بسیاری می باشد که لازم است همه دستگاه ها این مجموعه را در پیشبرد امور مربوطه یاری کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت منابع طبیعی و اثربخشی فعالیت های مربوطه، سازمان مدیریت استان تهران از هیچ کمک و مساعدتی در خصوص بهبود زیر ساخت ها و اجرای طرح های منابع طبیعی بویژه طرح های کاداستر و آبخیزداری دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 4721834

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی استان تهران ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام مراسم عزاداری شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران

سرهنگ محسن مرادی صادق در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به گرم شدن هوا احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع وجود دارد، افزود: افزود: لازم است کلیه نیروهای منابع طبیعی در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: در چند روز گذشته دمای هوا افزایش یافته و این احتمال می‌رود براثر سهل نگاری آسیبی به عرصه‌های جنگلی و مرتعی برسد.

وی از مسافران و گردشگران خواست بدلیل خشکی هوا از روشن کردن آتش خودداری نمایند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر از کلیه شهروندان خواست در صورت مشاهده آثار آتش سوزی بدون فوت وقت مراتب را با کد امداد جنگل به شماره ١۵٠۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

کد خبر 6081858

دیگر خبرها

  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم