Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:05:21 GMT

یک انبار احتکار لاستیک در شیراز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۹۷۲

یک انبار احتکار لاستیک در شیراز کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی، انبار کالای لاستیک احتکار شده به ارزش ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال را در شیراز کشف کردند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار لاستیک در یک انبار واقع در یکی از محله‌های شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف انبار بزرگ احتکار گندم در غرب شیراز‌؛ پرونده 800 تن گندم به دادگاه رفت31 تن گندم احتکار شده در خراسان جنوبی کشف شدانتقاد ‌آیت‌الله جوادی‌آملی از اختلاس‌ها و احتکارها / هیچ فرقی بین ترامپ و یزید نیست

وی تصریح کرد: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، در یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد و 525 حلقه لاستیک که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان 7 میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ ح

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، آزاد راه شیراز-اصفهان، به طول ۲۱۲ کیلومتر طولانی‌ترین آزاد راه کشور است که در سفر دوم رییس جمهور به فارس به بهره برداری رسید، اما نبود دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در این آزاد راه موجب تصادفات بسیاری شده است.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای فارس به این آزاد راه رفته و موضوع را پی گیری کرده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم