Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:10:04 GMT

طرح جامع خطرپذیری سیلاب اردبیل تهیه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۹۷۶

طرح جامع خطرپذیری سیلاب اردبیل تهیه می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح جامع خطرپذیری سیلاب استان توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تهیه و تدوین می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه صبح امروز در جلسه کارگروه تهیه طرح جامع خطرپذیری سیلاب استان اردبیل اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده طرح جامع خطرپذیری سیلاب استان توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تهیه و تدوین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در قالب انتخاب مشاور و تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر سیل مراکز جمعیتی شهری و روستایی و شهرک‌های صنعتی و تولیدی تهیه خواهد شد و شرکت‌ آبن منطقه‌ای مکلف شده با استفاده از مطالعات قبلی یا در صورت نیاز انجام مطالعات جدید در این زمینه اقدام کند.

تجهیزات مقابله با بحران در اردبیل نیازمند به‌روزرسانی استتیم خبرنگاران بحران در اردبیل راه‌اندازی می‌شودسناریوی جامع مدیریت بحران در اردبیل تهیه می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: بر این اساس نقشه پهنه‌بندی خطر سیل مراکز جمعیتی، صنعتی و تولیدی در معرض خطر به همراه طرح‌ها  و برنامه‌های کاهش خطرپذیری سیلاب توسط آب منطقه‌ای اردبیل تهیه و تدوین می‌شود.

امامی یگانه با اشاره به همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در اجرای این طرح بیان کرد:‌ در این زمینه شهرداری‌ها، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همکاری می‌کنند تا زمینه برای اجرایی شدن این طرح در استان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در مطالعه این طرح مراکز جمعیتی و صنعتی در اولویت قرار دارند، گفت:‌ با تهیه این طرح به دنبال انجام اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع بحران با هدف کاهش خسارات احتمالی هستیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متأسفانه ۳ نفر از هموطنان در استان سیستان بلوچستان به دلیل سیلاب‌های روز گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز هشدارهای قرمز هواشناسی صادر شده است، گفت: تا این لحظه ۳ نفر به دلیل سیلاب در منطقه عسلویه مصدوم شده‌اند. از ۲ روز گذشته ما اطلاع رسانی را به استان‌های جنوبی مانند بوشهر، هرمزگان،، جنوب کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان داشتیم و دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان را فرماندارها و استاندارها آماده و به خط کنند.

ظفری بیان داشت: بارش‌هایی هم از بامداد امروز آغاز شده و هماهنگی‌های لازم در حال انجام شدن است تلاش ما این است که طی امروز و فردا آمادگی‌ها که در بالاترین سطح خودش است ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: این بارش‌ها از یک سامانه بارشی قوی است که از جنوب کشور وارد شده به طوری که در کشور عمان در روز گذشته دسته کم ۱۲ نفر کشته شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان به هموطنان توصیه کرد؛ از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، پل‌ها و سدها بپرهیزید و اگر برنامه سفری دارید آن را مدیریت کنید و از رفتن به مناطق مرتفع هچون کوهستان‌ها اجتناب کنید.

کد خبر 6079571

دیگر خبرها

  • باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود
  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • موج سیلاب در جنوب ایران
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۳ استان جنوبی | آخرین خبرها از سیلاب
  • آماده‌باش مدیریت بحران در ۵ استان
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی