Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه، دفترچه دانش آموزی در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه، دفترچه دانش آموزی در سطح استان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  افزود: هدف سازمان صنعت معدن و تجارت استان به تبع از وزارت متبوع در راستای تامین دفترچه های تحصیلی و تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه می باشد که امید است این امر محقق پذیرد.
 رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با همکاری اتحادیه صنف لوازم التحریر دفاتر در نمایشگاه پاییزه و در فروشگاههای سطح استان در دسترس عمومی قرار دارد تا اقشار کم درآمد بتوانند با خرید دفترچه های تحصیلی مناسب و کیفیت خوب، رضایت آنان، جلب شود.
وی تصریح کرد: نظارت لازم بر توزیع و فروش این نوشت افزار اعمال می شود و عموم شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا بازرسین سازمان در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

دکتر صادقی یادآور شد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت دفاتر دانش آموزی به ترتیب دفترچه ۴۰ برگ، ۱۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ، ۲۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ، ۳۴۰۰ تومان و دفترچه ۱۰۰ برگ، ۴۲۰۰ تومان تعیین شده است و اگر نرخ فروش بیشتر از این رقم باشد، تخلف صنفی واحد محرز است و قابل رسیدگی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز