Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@20:23:26 GMT

کشف محموله بزرگ قاچاق شیر خشک در بم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۹۸۴

کشف محموله بزرگ قاچاق شیر خشک در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس در شهرستان بم، از انتقال یک محموله ۵۰ تنی شیرخشک فاقد مجوز حمل جلوگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ، عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این ‌محموله در دو تریلی کانتینر بارگیری شده بود و رانندگان هیچ مجوز معتبری برای انتقال آن ارائه نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس شواهد موجود، این‌ محموله از منطقه شور آباد تهران به مقصد چابهار بارگیری شده بود و کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان ارزیابی کرده اند.

سردار ناظری عنوان کرد: این شیر خشک از نوع صنعتی است بنابراین برای کارشناسی آن، پرونده به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن براهیمی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

براهیمی بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745268

دیگر خبرها

  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم)