Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جلالی به موضوع ضرورت صیانت از اطلاعات و داده های به دست آمده از بررسی های زمین شناسی نیز اشاره کرد و گفت: این داده ها و اطلاعات برای کشور ذی­ قیمت و حیاتی هستند و باید مراقبت کرد تا بخش های دارای طبقه بندی این اطلاعات در اختیار دشمن قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط ‌عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار «جلالی» در مراسم امضای تفاهم­نامه همکاری میان سازمان پدافند غیرعامل کشور و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل و زمین­شناسی در حوزه های بسیاری با هم همکاری و همپوشانی پیدا می کند، گفت: در اجرای تمامی طرح ها و پروژه های ملی نیاز است تا از منظر زمین شناسی بستر و محیط اجرای پروژه مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه یکی از حوزه های مهم فعالیت پدافند غیرعامل پدافند زیستی است، افزود: انسان، دام، نباتات، آب آشامیدنی، غذا و صنایع آن و حوزه محیط زیست 6 حوزه ای است که در پدافند زیستی مورد رصد واقع می شود.

 

وی با اشاره به تشکیل برخی زیررشته های تخصصی در حوزه زمین مانند زمین شناسی پزشکی گفت: با توجه به تاثیری که زمین می تواند در تامین سلامت جامعه داشته باشد باید همکاری ها جهت تعیین نقشه های جامع کانسارهای فلزات مهم و تهیه پیوست های پدافند زیستی برای کمربندی بیماری­ها ارتقا یابد.

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به موضوع ضرورت صیانت از اطلاعات و داده های به دست آمده از بررسی های زمین شناسی نیز اشاره کرد و گفت: این داده ها و اطلاعات برای کشور ذی­ قیمت و حیاتی هستند و باید مراقبت کرد تا بخش های دارای طبقه بندی این اطلاعات در اختیار کشورهایی که با ما دشمنی دارند قرار نگیرد.

 

شهیدی: پدافند غیرعامل به موضوع حاد تغییر اقلیم ورود کند

علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد و دستاوردهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در حوزه مقابله با تهدیدات انسان ساخت، به مساله تغییر اقلیم و پیامدهای آن بر تمامی حوزه های جامعه اشاره کرد و گفت: این انتظار وجود دارد که سازمان پدافند غیرعامل کشور در این عرصه نیز وارد شود چراکه امروز تغییر اقلیم یک تهدید جدی برای کشور به حساب می آید.

 

وی با بیان اینکه وظیفه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تولید ثروت برای کشور با اکتشاف مواد معدنی و صیانت از ثروت با شناخت مخاطرات است، گفت: ارتقای همکاری های بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و سازمان زمین شناسی می تواند در کنترل تهدیدات و مخاطرات در کشور تاثیر به سزایی داشته باشد.

 

شهیدی با تاکید بر اینکه سازمان زمینشناسی ایران در سطح منطقه و جهان از سازمان های پیشرو به حساب می آید، خاطرنشان کرد: امروز این سازمان در رفع بسیاری از مخاطرات مهم کشور همچون فرونشست ها، زلزله، گردو غبار و ... فعال است و آمادگی همکاری با سازمان پدافند غیرعامل کشور را داراست./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم شیراز کانون های مساجد فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان محرم هرمزگان سردار جلالی پدافند غیرعامل پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور و جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافند هوایی اظهار داشت: آمادگی دفاعی و توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح کشورمان همچون سدی محکم در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و نیز ارتقا توان نظامی به‌ویژه در حوزه پدافند است، خاطرنشان کرد: بصیرت و دوراندیشی در راستای مقابله با تهدیدات و ارتقای تجهیزات به‍روز و کارآمد، دو مولفه ارزنده در رشد و پیشرفت نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه قوی بودن در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه حوزه نظامی موجب افزایش بازدارندگی و مقبولیت بین‌المللی کشورمان می‌شود، بیان داشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که توانمند بودن و ارتقاء دستاورد‌ها مطابق با فناوری روز، موجب می‌شود که بیگانگان در امور داخلی کشورمان دخالت نکنند و با قطع وابستگی به خارج از کشور بتوانیم شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت‌ها نباید از توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه در همه حوزه ها، به‌خصوص در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی، دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و ... کوتاه می‌کند.

دیگر خبرها

  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • یادداشت|تأملات سیدحسن حسینی در حوزه «بیدل شناسی»
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟