Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:49:27 GMT

اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت بهداشت منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۱۰۸۷

اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت بهداشت منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری در احکامی جداگانه، دکتر محمد توکلی، دکتر صیاد یوسفی، دکتر محمدحسین حیدری، محمدمهدی بحرالعلوم و امیر لله گانی را به عنوان اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی منصوب کرد.

دکتر محمد توکلی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، دکتر صیاد یوسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت، دکتر محمدحسین حیدری مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، محمدمهدی بحرالعلوم دبیرشورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت بهداشت و امیر لله گانی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این احکام آمده است: «با عنایت به بند ۳ ساختار دستورالعمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی به شماره ۱۳۴۰۷۱/۸ تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۱ موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان در راستای شرح وظایف و مسئولیت‌های مندرج در دستورالعمل و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.»

کد خبر 4721849

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علامه طباطبایی منصور غلامی ثبت نام دانشجویان دانشگاه پیام نور مجتبی صدیقی حسین توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت وزارت بهداشت درباره فوت دکتر پرستو بخشی شکست!

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: علت مرگ پرستو بخشی هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: وزارت بهداشت نسبت به تعویق یکساله طرح دکتر بخشی با وی همکاری کامل داشت

ایسنا نوشت: پدرام پاک آیین گفت: وزارت بهداشت در خصوص تعویق یکساله آغاز به طرح خانم دکتر بخشی، تغییر قالب خدمت ایشان از آموزشی به درمانی و همچنین انتخاب شهرستان محل خدمت وی، همکاری کامل را با ایشان به عمل آورده است.

او ادامه داد: وزارت بهداشت به هیچ‌گونه خوداظهاری یا مدرکی که حاکی از بیماری روحی ایشان باشد، دسترسی نداشته است. بر خلاف ادعای برخی رسانه‌های بیگانه در خصوص درج نام ایشان در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساسا چنین لیستی وجود نداشته که نام ایشان یا دیگری در آن ثبت شده باشد.

tags # اخبار پزشکی ، خودکشی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سکوت وزارت بهداشت درباره فوت دکتر پرستو بخشی شکست!
  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی
  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • سختگوی وزارت بهداشت:علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان