Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه الاهلی عربستان از جلسه‌اش با مدیر تیم فوتبال این باشگاه درخصوص اخراج برانکو ایوانکوویچ سخن گفت و اعتقاد دارد باشگاه نمی‌تواند باقی‌مانده قرارداد مربی کروات را پرداخت کند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد الصائغ رئیس باشگاه الاهلی عربستان که در برنامه‌ای تلویزیونی این کشور حاضر شده بود، درباره برکناری برانکو ایوانکوویچ از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: ما همه موافق فسخ قرارداد او بودیم، اما با شیوه انجام آن مخالف بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به عنوان رئیس باشگاه ترجیح می‌دادم که در اعلام تصمیم برکناری برانکو عجله نکنم و باشگاه را از اقدامات قانونی در فسخ قرارداد برانکو حفظ کنم.

پایان کار پروفسور در جده

وی ادامه داد: من از خبر اخراج برانکو شگفت‌زده شدم و به منصور بن‌مشعل (مدیر تیم فوتبال الاهلی) گفتم که اعلام این خبر به باشگاه کمکی نمی‌کند. باشگاه مبلغ 15 تا 20 میلیون ریال را به خاطر اعلام شتاب‌زده خبر فسخ قرارداد دانیل (الکسیچ، بازیکن صرب پیشین تیم) از دست داد. به مشعل توضیح دادم که به خاطر وضعیت مالی باشگاه، نمی‌توانیم از پس پرداخت باقی‌مانده قرارداد برانکو بربیاییم.

مدیر باشگاه الاهلی، کمبود بودجه این باشگاه برای سال آینده را حدود 80 میلیون یورو اعلام کرد و گفت: به مشعل گفتم که باقی‌مانده قرارداد برانکو باید پرداخت شود که او گفت در این باره صحبتی با برانکو نداشته و من کارهای مربوط به فسخ قرارداد را دنبال کنم. من هم گفتم نمی‌توانم بدون تضمین برای پرداخت باقی‌مانده قرارداد، آن را فسخ کنم. این به تضمین برای فسخ قرارداد نیاز داشت که منصور آن را رد کرد. من می‌خواستم که برانکو تا طی شدن تمام روند قانونی فسخ قرارداد، در تمرینات شرکت کند.

عدم توافق مالی برانکو با باشگاه الاهلی

الصائغ با اشاره به تفاوت جایگاه خود و مشعل تصریح کرد: درآمد سالانه باشگاه از اسپانسر، 26 میلیون ریال است که کل آن 140 میلیون ریال می‌شود. ارزش همه قراردادها بیش از 200 میلیون ریال بوده و کل حمایت امیر منصور، 20 میلیون ریال است. با تمام احترام به مشعل می‌گویم، شما چگونه از این موارد خبر ندارید؟ او مدیر تیم فوتبال باشگاه است و من رئیس کل باشگاه هستم که همه دپارتمان‌های آن را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال عربستان برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال عربستان برانکو ایوانکوویچ فوتبال عربستان برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا

به گزارش فارس؛ سیدامیر سیاح رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار با اعلام این مطلب افزود: امیدواریم تا 25 اردیبهشت یک میلیون و 600 هزار مجوز کاغذی مانده در دست مردم در این مدت زمان باقی مانده به شناسه یکتا تبدیل شوند و شاهد تبدیل بیش از 2 میلیون پروانه کاغذی اعم از صنفی و غیرصنفی در کشور به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا باشیم.

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار درباره صدور مجوز به واسطه نبودن امکان صدور آن از طریق درگاه ملی مجوزها گفت: تعداد مجوزهای کاغذی که هنوز به صورت کاغذی صادر می شود و در درگاه نیست بسیار کم است.برای آنها تسهیلاتی قائل می شویم اما لازم است صادرکنندگان چنین مجوزهایی زودتر به درگاه متصل شوند.

اما تا آن زمان این امکان مهیا می شود که صاحبان چنین مجوزهایی بتوانند به فعالیت خود ادامه ادامه دهند.

وی بیان کرد: اگرچه برای صدور تبدیل مجوزها براساس قانون از 26 اردیبهشت ماه 1403، فردی که شناسه یکتا ندارد به منزله بدون مجوز است اما با تندی برخورد نمی‌کنیم بلکه کاری می کنیم تا در فرصت باقی مانده همه وارد درگاه شوند و درصد کمی را که باقی مانده اند با آرامش و ارسال پیامک به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا دعوت می‌کنیم.

فردی که بخواهد خارج از کنترل و نظارت حکومتی و به صورت زیرزمینی کار کند، به تدریج خدمات دولتی وی قطع می شود.

وی افزود: مهمترین مزیت این طرح برای فعال اقتصادی این است که می تواند بدون حضور و 24ساعته از خدمات دولتی بهره مند شود.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم