Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت سیدامیرحسین امیری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 450میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 9 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*درپی شکایت کریم قنبری زاده از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت 750 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده و مبلغ 15 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*براساس رای صادره شده در پرونده شکایت هیات فوتبال خوزستان از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 489 میلیون بابت 3 درصد حق ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی به انضمام پرداخت مبلغ 49 میلیون و 780 هزار ریال بابت هزینه دادرسی  در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال فوتبال مسجد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است: «بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.»

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال