Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد یک زن فلسطینی را در کرانه باختری با شلیک گلوله جنگی به شهادت رساندند. تاریخ انتشار: 11:22 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۶۵۷

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ نظامیان صهیونیست روز چهارشنبه یک زن فلسطینی را در شمال قدس هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این حادثه نزدیک گذرگاه «قلندیا» روی داده است.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این زن فلسطینی قصد حمله با سلاح سرد را داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

نظامیان رژیم اشغالگر قدس پس از تیراندازی به سمت این زن فلسطینی وی را در خیابان رها کردند.

این زن فلسطینی بر اثر خونریزی شدید و شدت جراحات به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی شهادت فلسطینیان نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در میان شهیدان این جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، نام چندین کودک به چشم می‌خورد.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای پلیس نوار غزه را در جریان تأمین امنیت ورود کمک‌ها به برخی مناطق شمال نوار غزه، بمباران کردند که در نتیجه این جنایت نیز تمامی نیروهای پلیس حاضر در این محل به شهادت رسیدند و چندین شهروند فلسطینی نیز زخمی شدند.

بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز ۲ فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک ساختمان دیگر نیز در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال اردوگاه النصیرات نوار غزه هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

۲ خانه دیگر نیز در اردوگاه «الجدید» منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین نیروهای سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه پیکر ۶ شهید را در شهرک «الامل» واقع در غرب شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون آوردند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه
  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم