Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالگرد حادثه تروریستی اهواز بار دیگر دیار سربداران در حالی که برخی تلاش می‌کنند نام شهید را از سردرب مدارس و کوچه‌ها و خیابان‌های شهر پاک کنند، دیار سربداران معطر به بوی شهیدان شد و شهیدان آمدند تا به همه ثابت کنند شهدا زنده هستند و راه شهادت ادامه دارد، حتی اگر نام آن‌ها را از خیابان‌ها و مدارس پاک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته در ایام هفته دفاع مقدس حجت‌الاسلام «محمد افچنگی»، که رئیس عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور بود در عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز به همراه 24 نفر دیگر از هموطنان عزیز کشورمان به شهادت رسید و پیکر مطهرش درروستای «افچنگ» از توابع شهرستان سبزوار به خاک سپرده شد.

سال 96 نیز مهدی امینی که از اهالی شهر حکم‌آباد جوین است در یک اقدام تروریستی هفتم اردبهشت 1396 در پاسگاه مرزی منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان به همراه 11 مرزبان شامل هفت سرباز و چهار نیروی کادری به شهادت رسید که پنج سرباز این حادثه تروریستی از خراسان رضوی و یک شهید از استان گلستان بودند و شهید امینی در روستای حکم‌آباد در زادگاهش به خاک سپرده شد.

امروز نیز شهرستان سبزوار بار دیگر در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس میزبان شهید عزیزی از کادر نیروی انتظامی است که برای دفاع از مرزهای این کشور در حال خدمت بود و در درگیری با اشرار در منطقه ایرانشهر 26 شهریور به شهادت رسید و سه نفر از همکارانش در این حادثه مجروح شدند.

مهدی محتشم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: ستوان سوم شهید مصطفی محبی پارسا از نیروهای کادر انتظامی بود که در درگیری با اشرار درمنطقه ایرانشهر به شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید والامقام امروز، 27 شهریورماه از زاهدان به مشهدالرضا منتقل و پس از تشییع، شب همان روز به سبزوار منتقل خواهد شد، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی اولیه، در صورت مهیا شدن شرایط، صبح پنج‌شنبه، ۲۸ شهریور، شهید محبی پارسا در سبزوار تشییع و احتمالاً در زادگاهش، روستای کسکن به خاک سپرده خواهد شد.

سیدمرتضی محبی پارسا، برادر کوچکتر شهید در همین زمینه در حالی که به دلیل شهادت برادرشان وضعیت روحی خوبی نداشت، به خبرنگار ایکنا گفت: از این شهید گرانقدر دو فرزند دختر به یادگار مانده و در حال آماده شدن برای تدفین پیکر شهید گرانقدر در روستای کسکن هستند و جزئیات بیشتر در این زمینه اعلام خواهد شد.

یکی از دوستان این شهید نیز تصریح کرد: وی متولد سال 63 بود و سال گذشته بعد از خدمت در سبزوار به این منطقه منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها سبزوار حکم آباد عطر شهادت حادثه تروریستی اهواز شهید نیروی انتظامی درگیری با اشرار شهید مهدی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار