Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@08:28:43 GMT

عکس پدر و دختری سحر جعفری‌جوزانی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۱۴۸۸

عکس پدر و دختری سحر جعفری‌جوزانی

عکس پدر و دختری سحر جعفری‌جوزانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سحر جعفری جوزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در بازی بجامانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک به صفر شاگردان مورایس در سپاهان به پایان رسید.      ورزشگاه نقش جهان داور: پیام حیدری / کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی / ناظر: احمد صالحی     ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو (۶۵- علی‌اصغر اعرابی)، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده (۶۵- کاوه رضایی)، رضا شکاری (۱+۹۰- عباس حبیبی) و شهریارمغانلو. سرمربی: ژوزه مورایس   ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (۷۴- مجید علیاری)، کمال کامیابی‌نیا (۷۴- امید لطیفی) محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی (۶۰- مهرداد رضایی). سرمربی: محمد ربیعی   شرح گل  سپاهان (۱-۰): در دقیقه ۶۹ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای فریبرز گرامی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری جهت ضربه را تشخیص داده بود دروازه را باز کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   شهرآورد اصفهان با بازی رو به جلو و هجومی سپاهان آغاز شد؛ تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی و بیشتر نشدن فاصله با صدر، روی این سه امتیاز حساب ویژه‌ای باز کرده بود. حملات پرفشار سپاهان در نیمه اول با واکنش‌های پارسا جعفری و دفاع فشرده ذوبی‌ها مهار شد و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.   نیمه دوم هم با حملات سپاهان آغاز شد و در دقیقه ۶۲ ضربه سر رضا شکاری روی سانتر رامین رضائیان با دخالت سیاوش یزدانی، می‌توانست به گل شاگردان ژوزه مورایس ختم شود، اما جعفری باز هم مانع شد.   سرانجام در دقیقه ۶۹ قفل دروازه ذوب‌آهن باز شد. خطای بازیکن ذوب‌آهن روی شهریار مغانلو سبب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد تا سپاهان یک بر صفر جلو بیفتد.   پس از گل سپاهان، ذوبی‌ها با بیرون آمدن از لاک دفاعی برای جبران گل خورده، هجومی به بازی ادامه دادند. با این حال فشار شاگردان محمد ربیعی نتیجه‌ای نداشت تا سرانجام سپاهان با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست دهد.     سپاهان با این برد، ۴۲ امتیازی شد و با حفظ جایگاه سومی، فاصله‌اش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد. ذوب‌آهن هم با این شکست، ۳۰ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد