Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان برگزاری انتخاب نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی منتشر شد.

فراخوان برگزاری انتخاب نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی منتشر شد.

به گزارش ایسنا،‌ متن کامل این فراخوان بدین شرح است:

با عنایت به مفاد ماده (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی مبنی بر عضویت یک نماینده از دبیران کل احزاب ملی و یک نماینده از دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی و مطابق دستورالعمل مربوطه، برنامه زمان بندی انتخاب دبیران کل مذکور به شرح ذیل اعلام می گردد:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب  ملی که صرفاً با حضور دبیران کل احزاب ملی خواهد بود، در روز پنجشنبه مورخ ۲۵/ ۷/ ۹۸ در  سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور برگزار می گردد. شروع برنامه راس ساعت ۸ صبح می باشد.

2. جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب استانی که صرفاً با حضور دبیران کل احزاب استانی خواهد بود، در روز پنجشنبه  مورخ ۲۵/ ۷/ ۹۸ در محل سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور  برگزار می گردد. شروع برنامه راس ساعت ۱۴ بعد از ظهر  می باشد.

3. دبیران کل متقاضی عضویت در کمیسیون می بایست از روز شنبه مورخ ۳۰/ ۶/ ۹۸ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۳/ ۷/ ۹۸ با مراجعه به پرتال وزارت کشور به نشانی www.moi.ir فرم ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری دریافت نمایند. فرم مذکور شامل نام حزب ، نام و نام خانوادگی و تلفن دبیرکل، گستره فعالیت (استانی یا ملی)، شماره و تاریخ پروانه فعالیت، تاریخ برگزاری مجمع عمومی تطبیق، نشانی دفتر مرکزی و همچنین آپلود معرفی نامه رسمی با سربرگ و مهر حزب می باشد. بدیهی است در صورت فقدان شرایط مذکور، ثبت نام کان لم یکن تلقی می گردد.

4. اسامی نامزدهای نهایی شده توسط هیات نظارت، در پرتال وزارت کشور منتشر خواهد شد و معترضان به تصمیمات هیات نظارت به مدت ۲ روز از یکشنبه مورخ ۷/ ۷/ ۹۸ لغایت دوشنبه مورخ ۸/ ۷/ ۹۸ فرصت دارند از طریق پرتال مذکور اعتراض خود را ثبت نمایند و کمیسیون ماده ۱۰ ظرف ۴۸ ساعت به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیات نظارت اعلام می نماید. نتیجه رسیدگی کمیسیون توسط دفتر امور سیاسی وزارت کشور به متقاضیان اعلام خواهد شد و همچنین فهرست نهایی نامزدها، در پرتال وزارت کشور منتشر و در روز رای گیری در محل اخذ رای درج خواهد شد.

5. سمت دبیرکلی حزب قائم به شخص بوده و قابل توکیل به غیر نمی باشد و دبیران کل (اعم از نامزدها و سایر دبیران کل جهت رای دادن) باید شخصاً در جلسه انتخابات شرکت نمایند، حضور دبیران کل در جلسه انتخابات و دادن رای  منوط به داشتن معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه می باشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه

منوچهر مخدومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، آموزش و پرورش را از حیث نیروی انسانی، سرمایه بزرگ کشور دانست و با بیان اینکه هیچ ثروتی نمی‌تواند جایگزین نیروی انسانی شود، اظهار کرد: هفته معلم فرصت ارزشمندی برای ارج‌نهادن به سرمایه انسانی و توجه به ارزش واقعی معلمان است.

وی با اشاره به آغاز فرایند انتخاب معلمان نمونه در آموزش و پرورش، فعالیت استان کردستان در این زمینه را بر اساس دو روش سامانه‌ای و بررسی مستندات به صورت فیزیکی عنوان کرد و افزود: معلمان از طریق روش سامانه‌ای، و مدیران و عوامل کیفیت‌بخشی به صورت فیزیکی مستندات خود را در اختیار ستاد و کمیته‌های مرتبط با شناسایی معلمان نمونه قرار دادند.

مخدومی سیاست و تلاش استان را بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر رویکرد اعتلای فرهنگ عمومی و تکریم مقام الگوسازی معلمان عنوان کرد و هدف کلی را شناسایی در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری دانست.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم کردستان تمامی معلمان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی دولتی و غیردولتی در دوره‌های مختلف تحصیلی را مشمول این برنامه عنوان کرد و با اشاره به دیگر شرایط شرکت در این فرایند، گفت: پیش از عید نوروز ابلاغ اعضای ستاد استانی و شهرستان‌ها و مناطق صادر و جلسات آن به صورت مستمر برگزار شد.

وی نقش دانش آموزان و معلمان دیگر برای شناسایی معلمان نمونه را یکی از تغییرات مثبت در این زمینه عنوان کرد و اظهار داشت: در استان کردستان مشارکت مطلوبی از سوی مخاطبان صورت گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سهمیه مناطق، استان‌ها و دوره‌های مختلف تحصیلی برای معرفی معلمان نمونه؛ از معرفی ۵ نفر از معلمان استان کردستان به مرحله نهایی خبر داد و گفت: در اوایل اردیبهشت‌ماه فرایند نهایی ارزیابی معلمان در سطح کشور انجام شده و معلمان نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

مخدومی در ارائه آمار دیگری از معرفی معلمان نمونه استان گفت: ۱۹ نفر از دوره ابتدایی، ۱۶ نفر از متوسطه اول، ۱۶ نفر از متوسطه دوم، ۵ نفر از عوامل کیفیت‌بخشی و ۱ نفر به عنوان مدیریار در سطح استانی برگزیده شده‌اند.

وی افزود: پس از مشخص شدن معلمان نمونه کشوری، معلمان نمونه استانی نیز معرفی خواهند شد.

مخدومی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با همراهی تمامی ارکان آموزش و پرورش و همچنین حمایت‌ها و مساعدت‌های استاندار و دیگر دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های متنوع هفته معلم به نحو مطلوب و با رویکرد متفاوت در کردستان برگزار شود.

کد خبر 6081684

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی"