Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بادامی‌نجات صبح چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان گفت: طرح شهاب «شفافیت شورای شهر و شهرداری همدان و ابزار بهره‌وری» در شورای شهر مصوب شده و شهرداری همدان باید تا یکم مهرماه امسال مفاد آن را اجرا کند.

وی با تأکید بر اینکه در این زمینه ذیحساب و شهردار مسئول هستند؛ اظهار کرد: حتی یک روز پس از زمان موعد، هرگونه پرداختی و دریافتی در شهرداری غیرقانونی بوده و خلاف مصوبه شورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه سامانه شفافیت باید فعال شود؛ افزود: تاکنون درخواست تمدید زمان و یا اجرای این طرح از سوی شهرداری به شورا اعلام نشده که این مهم نشان‌دهنده عدم توجه و بی‌اعتنایی شهرداری نسبت به اجرای مصوبه شفافیت است که جای بحث دارد و یا شاید آماده بهره‌برداری از این طرح در زمان مقرر، هستند.

بادامی‌نجات ادامه داد: بنده پس از زمان تعیین شده برای اجرای طرح شهاب ضمن درخواست از تمامی اعضای شورا و سپس شخصا به عنوان یک شهروند همدانی، پیگیر این موضوع هستم و در صورت عدم اجرای آن، این مهم را به عنوان تخلف، دنبال می‌کنم.

نایب رئیس شورای شهر همدان همچنین تأکید کرد: این موضوع در چندین مرحله و به روش‌های مختلف، به شهرداری همدان گوشزد شده است و از این رو هیچ‌گونه عذری پذیرفته نیست.

رئیس اتاق اصناف همدان نیز از درخواست همکاری از میراث فرهنگی و مدیریت‌شهری برای ایمن‌سازی بازار همدان سخن گفت.

حسین محرابی با تأکید بر ایمن‌سازی بازار گفت: این مهم نیازمند همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مدیریت‌شهری همدان است تا وضعیت بازار سامان یابد.

وی افزود: به نظر می رسد با در نظر گرفتن مشوق های لازم، کسبه بازار نسبت به بازسازی و اصلاح موارد ایمنی اقدام کنند.

کد خبر 4721896

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شهرداری همدان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام مراسم عزاداری شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، افزود: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، تأکید کرد: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، تصریح کرد: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار