Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۳۶ هزار عدد انواع داروی قاچاق و مکمل دارویی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در انباری در کرج کشف شد.

 محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان این پلیس برگزار شد، در خصوص چندین پرونده سرقت در البرز گفت: یک باند ۶ نفره سرقت منازل البرز که از سارقان در حال نیز حرکت بودند پس از دو ماه اقدامات اطلاعاتی شناسایی و سه نفر از آن ها در نازی آباد تهران، یک نفر در لاهیجان و دو نفر در کرج دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه سرنخ های به دست آمده نشان داد که متهمان، علاوه بر البرز در تهران و زنجان هم اقدام به سرقت می کردند، اذعان کرد: این سارقان به اتهام سرقت مسلحانه و توزیع مواد مخدر تحت تعقیب تهران، زنجان و لرستان نیز بودند.

وی ادامه داد: سارقان مذکور با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید سفید و یک دستگاه پژو ۴۰۵ نوک مدادی شب هنگام از طریق بالکن وارد طبقه اول منازل آپارتمانی می شدند و اقدام به سرقت طلا، وجه نقد و لوازم منزل می کردند. شب قبل از دستگیری سرقتی در یکی دیگر از استان ها انجام داده بودند که مقداری اموال مسروقه نیز به همراه داشتند.

نادربیگی بیان کرد: مقداری اموال مسروقه به ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان از سارقان کشف شد؛ متهمان به ۱۰ فقره سرقت در استان البرز اعتراف کردند که در این میان هشت مالباخته نیز شناسایی شد. مالخری نیز در زمینه خرید طلاجات با آن ها همکاری می کرد که هنوز دستگیر نشده است.

دستگیری باند سه نفره سرقت خودرو

وی از شناسایی و دستگیری یک باند سه نفره سرقت خودرو در حیدرآباد کرج خبر داد و مطرح کرد: این سارقان سابقه دار اقدام به سرقت خودرو در البرز می کرده و خودروها را به استان های غربی منتقل می کردند. این متهمان در استان های البرز، تهران، مازندران و کردستان تردد و سرقت داشتند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اذعان کرد: تاکنون ۱۳ دستگاه خودرو از این سارقان کشف و ۱۰ مالباخته نیز در این پرونده شناسایی شده اند. تلاش برای شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.

باند سرقت منازل

نادربیگی در رابطه با پرونده دیگری از سرقت منازل اظهار کرد: یک باند سه نفره با استفاده از یک دستگاه پژو پارس سفید در البرز، تهران و شهریار از طریق تخریب درب منزل و بالکن روی اقدام به سرقت طلا، فرش و وسایل منزل می کردند که در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر از آن ها حین سرقت دستگیر شدند و سرکرده باند به سمت استان های دیگر متواری شد.

وی ادامه داد: این فرد که تحت تعقیب بود، پس از مدتی به کرج بازگشت و در باغستان دستگیر شد. این سارقان به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند. مقداری اموال مسروقه نیز به ارزش دو میلیارد تومان از آن ها کشف شد. ۱۳ نفر مالباخته در این پرونده شناسایی شده اند و پس از شناسایی سایر مالباختگان مالخرهای این پرونده نیز دستگیر شدند.

دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سه سارق اماکن خصوصی و دو مالخر اموال مسروقه در پرونده ای دیگر خبر داد و بیان کرد: این افراد اقدام به سرقت از ساختمان های نیمه کاره در کیانمهر و مهرشهر کرج می کردند و شیوه سرقت آن ها نیز سوراخ کردن انبارها بوده است.

نادربیگی با بیان اینکه مقداری سیم برق، شیرآلات و ... هنگام دستگیری از متهمان کشف شد، اظهار کرد: ارزش اموال مسروقه تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده و ۱۰ مالباخته نیز در این پرونده شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انهدام باند چهار نفره سرقت باغ ویلاهای جاده چالوس

وی همچنین خبر داد: یک باند چهار نفره سرقت وسایل و لوازم باغ ویلاهای جاده چالوس که شامل سه سارق و یک نفر خریدار اموال مسروقه بودند و با استفاده از یک دستگاه ۲۰۶ سفید اقدام به سرقت می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: این سارقان که ساکن شهریار هستند بخشی از اموال مسروقه را نیز در شیطون بازار شهریار به فروش می رساندند. متهمان این پرونده به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند و ارزش اموال مسروقه نیز بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.

سارقان به عنف دستگیر شدند

نادربیگی خاطرنشان کرد: یک باند سه نفره سارقان به عنف نیز که با استفاده از یک دستگاه ۲۰۶ سفید در محدوده های خلوت به بهانه پرسیدن آدرس و .... از افراد کم سن و سال اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه آن ها می کرده و در صورت مقاومت طعمه ها آن ها را با سلاح سرد تهدید می کردند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه مطرح کرد: در بازجویی ماموران پلیس، این سارقان به بیش از هفت فقره سرقت این چنینی اعتراف کردند و در این میان سه نفر از مالباختگان نیز شناسایی شده اند.

شناسایی انبار داروهای قاچاق در زیبادشت

وی از شناسایی یک انبار دارویی در زیبادشت نیز خبر داد و اظهار کرد: ۳۶ هزار و ۳۰۶ عدد انواع داروی قاچاق و مکمل دارویی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان که در یک کانکس سیار نگهداری می شدند در این انبار کشف شد. متهم پرونده نیز پیش از این در پرونده دیگری دستگیر شده بود.

قتل پیرمرد ۶۷ ساله در کرج

نادربیگی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پیرمردی ۶۷ ساله با دختر جوانی در کرج آشنا شد. دختر نیز که با یک پسر رابطه دوستی داشت، وقتی متوجه شدند که پیرمرد پول دار است و اموال بسیاری دارد با پسر برای قتل وی نقشه می کشند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: بدین منظور دختر و پسر شب هنگام مقداری دارو، قرص و خوراکی به خورد پیرمرد دادند و وی ساعت ۱۱ صبح فوت کرد. سپس دختر و پسر جسد را در صندوق عقب خودرویی قرار دادند و ویلایی در جاده چالوس اجاره و پیرمرد را در همان جا دفن کردند.

وی از کشف جسد پیرمرد ۶۷ ساله در ویلا خبر داد و بیان کرد: دختر و پسر با سند جعلی یکی از ماشین های پیرمرد را نیز به فروش رسانده بودند. سه نفر در این پرونده که اواخر خرداد ماه تشکیل شده بود، در کرج دستگیر شدند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران  کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یک نفر مالخر اعتراف و ضمن دستگیری مالخر از مخفیگاه آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف و پس از شناسايی اموال مسروقه و تاييد مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به توصيه های پليس برای حفظ خودرو و موتورسيکلت خود در پيشگيری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق تلفن ۱۱۰ مطلع نمايند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز