Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که علاقمندان به گوشی‌های مجهز به دوربین باکیفیت و با طول عمر بالای باتری بدون شک از خریداری و استفاده از آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس لذت خواهند برد.

به گزارش ایسنا، حدود دو هفته پیش بود که اپل در جریان برگزاری رویدادی اختصاصی از جدیدترین محصولاتش اعم از سه مدل جدید و متفاوت از گوشی‌های هوشمند خود، آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس رونمایی و پرده‌برداری کرد و بدین وسیله نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جذب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیفون ۱۱ در واقع جایگزینی برای نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی آیفون ایکس آر در سال گذشته است و نسخه‌های آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرومکس نیز جانشین گوشی آیفون ایکس‌اس و ایکس اس مکس به شمار می‌روند.

در واقع سومین لنز دوربینی که به این دو مدل گوشی اضافه شده است موجب اضافه شدن قابلیت تله فوتو است، این دو گوشی همچنین آنتن دهی فوق العاده ای نیز دارد که در کنار باتری بهتر و صفحه نمایش اولد باکیفیت و شارژر ۱۸ واتی توجه و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب می‌کند.

بر اساس گزارش وب سایت سی‌نت، با توجه به قابلیت‌های مذکور، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که علاقمندان به گوشی‌های مجهز به دوربین باکیفیت و همچنین باتری‌های قدرتمند با توان شارژدهی بالا بهتر است به خریداری و استفاده از مدل‌های آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس فکر کنند چراکه به عقیده آنها احتمالا از تصمیم خود رضایت کامل خواهند داشت.   

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو مدل از گوشی‌های جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نمایشگر آیفون ۱۱ پرو ۵.۸ اینچ و آیفون ۱۱ پرومکس ۶.۵ اینچ است. با وجود اینکه در اندازه نمایشگر گوشی‌ها تفاوتی ایجاد نشده، ولی این مدل‌ها نسبت به گوشی‌های سابق سبک تر هستند.

۲. هر دو این گوشی‌های هوشمند از جنس استیل ضد زنگ بوده و پوشش نوری "PVD" در آنها به کار گرفته شده است.

۳. می‌توان گفت تمرکز اصلی آیفون‌های پرو جدید روی دوربین‌های آنها بوده است و هر دوی آنها سه دوربین با ویژگی‌های جدید دارند.

۴. دوربین‌های این دو گوشی حالت پشتیبانی از عکاسی در شب و نور کم را نیز دارند که باعث می‌شود در نور کم شب، کیفیت عکس‌ها بهبود یابد.

۵. در این دو مدل گوشی هم تراشه A۱۳ بیونیک استفاده شده است. عمر باتری آیفون پرو ۴ ساعت بیشتر از آیفون  XS است و آیفون پرو مکس هم ۵ ساعت بیشتر از آیفون XS Max توان شارژدهی دارد. همچنین قابلیت شارژ سریع نیز به گوشی های مذکور افزوده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوشی هوشمند آيفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،امیرحسین سلیمانی گفت: زنی میانسال با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که فردی با هویت مشخص به مغازه من مراجعه کرد و اقدام به خرید ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه با رسید بانکی کرد که پس از ساعتی متوجه شدم پولی به حساب من واریز نشده و از من کلاهبرداری شده است.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فرد کلاهبردار با بیان اینکه کارت بانکی خود را همراه ندارد و وجه گوشی‌های موبایل خریداری شده را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کند؛ با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت گوشی‌های موبایل، فروشگاه را ترک می‌کرده است.
رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: کارشناسان با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متوجه این موضوع شدند که متهم با هویت‌های جعلی برای خرید موبایل به ۳ موبایل فروشی دیگر نیز مراجعه و با ارائه یک رسید بانکی جعلی مجموعاً ۱۲ گوشی موبایل به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را تحویل و محل را ترک کرده است.
سلیمانی ادامه داد: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد، گفت: هم استانی‌های عزیز برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir (بخش گزارشات مردمی) و یا با شمار تماس ۰۹۶۳۸۰ با همکاران در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز