Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید محمدصادق خرازی

جناب آقای دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو

جناب آقای غلامحسین شافعی

 با عنایت به تبصره دو ماده واحده قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مصوب ۱۳۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴.۲۴ و با استناد به ماده (۳) قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب ۱۳۸۲.۱۰.۲۳ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به موجب این حکم به عضویت «شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت قانون گردشگری گردشگری و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود

گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ساعی صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای رونمایی از برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در خوزستان هستیم. در کشور ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد، ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی، عمومی، خصوصی و مردمی است که اگر تمهید مناسبی صورت نگیرد، این امر می‌تواند به ضد تبدیل شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: موازی کاری‌ها و کارهایی که بعضی از آنها همدیگر را خنثی می‌کنند، می‌تواند تنش و کاهش در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کند اما اگر نوعی هماهنگی ایجاد شود، ساز و کارهایی برای پیشبرد آن موضوع در نظر گرفته شود، آنگاه این امر می‌تواند اتفاق مبارکی را رقم زند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، استان، کشور و بالاتر از شورای فرهنگی استان، شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: تلاش بر این بوده که ریل گذاری‌هایی را که بر اساس قانونگذاری‌ها و سند نگاری‌ها اتفاق می‌افتد تا خردترین سطوح یعنی سطح شهرستانی انجام دهیم تا این امر بتواند در قالب نظم بالاتر و جدی‌تری به هم افزایی برسد و مشکلات کشور را حل کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر یک کار جدید در بخش فرهنگ صورت دهیم، بخش بزرگی از مشکلات ما در حوزه اقتصادی و سیاسی کشور حل خواهد شد؛ لذا با برکت این ریل گذاریی‌ها، قانونگذاری‌ها و سند نگاری‌ها و حل مشکل‌های در این حوزه، مردم منتفع شوند.

کد خبر 6062830

دیگر خبرها

  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • مجازات قاچاق زیرخاکی چیست؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  •  ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران 
  • انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟
  • ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​مواد ۴١ و ۱۶۷ قانون کار/ دولت وکیل مدافع کارگران است