Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طیب احمدی اظهار کرد: پس از رهاسازی حقابه زیست محیطی رودخانه قمرود، گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در مسیر رودخانه به منظور مقابله با تخلفات احتمالی به صورت منظم و مستمر انجام می‌شود.

وی از دستگیری ماهیگیران متخلف در حاشیه رودخانه قمرود در منطقه نیزار خبر داد و گفت: در روزهای گذشته سه متخلف که با تور و قلاب در این منطقه به ماهیگیری مشغول بودند، دستگیر و حدود 90 قطعه ماهی کپور به همراه ابزار و ادوات تخلف از آنها کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم حفاظت محیط زیست زیست محیطی قم کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دادستان فریمان گفت: گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام با عنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان شناسایی و دستگیر شد.
 مهدی حقدادی گفت: در پی وصول چندین فقره گزارش شهروندان مبنی بر فعالیت شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت، لذا پس از صدور دستورات قضایی به ضابطین و با اقدامات فنی پلیسی متهم شناسایی و در بازجویی و تحقیقات صریح به ایجاد صفحه در اینستاگرام و ارسال پیام با محتوای رایگان بودن سرویس تاکسی و آژانس مخصوص بانوان و اقدام به ارتباط گیری با بانوان جوان با هدف دوستی و اغفال و درخواست‌های غیراخلاقی از نامبردگان از طریق فضای مجازی اعتراف کرد.
حقدادی افزود: شهروندان گرامی به ویژه بانوان با رعایت نکات ایمنی به منظور امنیت و اطمینان، برای تردد از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • سیل‌زدگان بلوچستان مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشند
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • آیا کیفیت آب سد چمشیر مشکلی دارد؟
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین