Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@04:24:01 GMT

همکاری پرسود «برد پیت» با دی‌کاپریو /عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۰۰۸

فیلم سینمایی  "روزی روزگاری در هالیوود" جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو پس از نزدیک به گذشت از یک ماه اکران با فروشی معادل 329 میلیون دلار در رتبه هفدهم جدول فروش جهانی ایستاد. 

اخبار فرهنگ و هنر _ آخرین ساخته سینمایی "کوئینتین تارانتینو" به واسطه حضور برخی از بهترین بازیگران سینمای جهان یکی از آثار مطرحی است که از ۲۶ ماه ژولای ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و داستان یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

این صدرنشینی در اخبار البته بی مورد نیست، زیرا در آخرین ساخته تارانتینو جمعی از ستارگان هالیوود همبازی شده اند. "آل پاچینو"، "برد پیت"، "لئوناردو دی‌کاپریو" نام سه بازیگر مطرحی است که بی شک از آخرین ساخته تارانتینو اتفاقی شگرف خواهند ساخت.

"مارگارت رابی" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که تجربه‌های متفاوتی همچون "نقطه تمرکز"، "جوخه انتحار"، "گرگ وال استریت" و "تارزان" در کارنامه دارد نیز بازیگر نقش اول زن این فیلم است.

داکوتا جانسون، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، کلیف کالینز و مایکل مدسن از دیگر بازیگران مطرحی هستند که در فیلم جدید کارگردان "بیل را بکش" به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کوئینتین تارانتینو چندی پیش در واکنشی جدید اخبار منتشر درباره ساخت فیلمی درباره خانواده چارلز منسن را رد کرد و گفت که این فیلم به اتفاقات سال ۱۹۶۹ می‌پردازد.

وی با توجه به مشکلات فراوانی که برای "هاروی واینستاین" تهیه کننده اکثر کار‌های او پیش آمده کمی از سینما فاصله گرفته و می‌خواهد در آرامش کامل فیلمنامه تازه‌ترین فیلم خود را با حال و هوایی عاشقانه‌تر ژانویه امسال کلید بزند.

شارون تِیت بازیگر و همسر رومن پولانسکی کارگردان توسط منسن و پیروانش در سال ۱۹۶۹ در خانه‌اش به قتل رسید. پیش از این گفته شده بود این قتل سوژه تازه‌ای برای کارگردان سینما هالیوود شده تا تارانتینو علاوه بر نگارش فیلمنامه کارگردانی آن را نیز بر عهده گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برد پیت تارانتینو فیلم هالیوودی روزی روزگاری در هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)