Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@16:25:31 GMT

نخستین همایش «قرآن و روانشناسی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۰۱۶

نخستین همایش «قرآن و روانشناسی» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ نخستین همایش «قرآن و روانشناسی» با اعتبار علمی - پژوهشی، به همت هسته پژوهشی قرآن و روانشناسی دانشگاه تهران با هدف مرور و ارزیابی تازه‌های پژوهش در حوزه قرآن و روانشناسی برگزار می‌شود.

این همایش در دانشگاه تهران و طی روز‌های یکم و دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.   علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را از نیمه مهرماه ۹۸ تا انتهای آذرماه ۹۸ به دبیرخانه این همایش ارسال کنند و براساس اعلام دبیرخانه همایش، مقالات کامل باید از آغاز دی تا انتهای بهمن‌ماه ۹۸ ارسال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله محور‌های این همایش، می‌توان به «روش‌شناسی پژوهش‌های قرآنی»، «انسان‌شناسی از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «رشد و تحول از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «مسائل اجتماعی از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «آسیب‌شناسی از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «سلامت از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «مشاوره و درمان از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «تعلیم و تربیت از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «زوجیت و خانواده از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «شخصیت از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)»، «رسانه و ارتباطات از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)» و «رزم و دفاع از منظر قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)» اشاره کرد.

یادآور می‌شود، دبیرخانه این همایش در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، طبقه اول، کانون روان‌شناسی اسلامی واقع است.   علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۰۹۰۳۷۶۷۵۲ تماس بگیرند و یا به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی www.Qpsy.ir و www.QuranEtratSchool.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد