Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@17:18:47 GMT

سرمربی اسپورتینگ، گزینه جایگزینی برانکو شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۰۲۱

سرمربی تیم فوتبال اسپورتینگ پرتغال یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال الاهلی عربستان شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه «البلاد» عربستان خبر داد که مارسل کیزر، سرمربی هلندی اسپورتنیگ پرتغال اصلی ترین گزینه هدایت تیم فوتبال الاهلی عربستان شد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس هفته اخیر بعد از دو ماه مربیگری در این تیم سعودی نتایج مطلوب را کسب نکرد و در نهایت برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رانیری، سرمربی سابق لستر سیتی و جمال بلماضی، سرمربی الجزایر به عنوان گزینه های هدایت الاهلی مطرح شده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برانکو تیم فوتبال الاهلی عربستان تیم فوتبال اسپورتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است

ژوزه مورینیو سابقه دستیاری سر بابی رابسون در بارسلونا را داشته است.

طرفداری | شایعاتی در اطراف باشگاه بارسلونا به گوش می‌رسد که از ژوزه مورینیو به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت این تیم اسپانیایی نام می‌برند. ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بلوگرانا اما از حضور آقای خاص در راس کادر فنی بارسلونا حمایت می‌کند.

به گزارش سایت GOAL، ریوالدو، ستاره سابق باشگاه بارسلونا، توضیح می‌دهد که چرا مورینیو در مقایسه با پپ گواردیولا، گزینه مناسب‌تری برای هدایت آبی‌اناری‌ها محسوب می‌شود. با توجه به تصمیم ژاوی برای ترک بارسلونا در پایان فصل، بحث در مورد جانشینی او همچنان داغ است. با توجه به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا و احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، به نظر می‌رسد که بارسا در فصل 25-2024 به یک جانشین نیاز دارد.

نام‌های مختلفی برای این پست مطرح شده است، از جمله پپ گواردیولا که برخی معتقدند می‌توان او را به ریشه‌هایش در بارسلونا بازگرداند. با این حال، به دلیل قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی، این انتقال بعید به نظر می‌رسد. در میان گزینه‌های دیگر، ژوزه مورینیو نیز حضور دارد که پس از ترک رم در ژانویه، در حال حاضر بدون تیم است.

چرا مورینیو شخص مناسبی برای هدایت بارسلوناست؟

مورینیو سابقه مربیگری در رئال مادرید را در کارنامه خود دارد و همچنین در تیم‌هایی مانند چلسی و منچستریونایتد فعالیت داشته است. او پیش از این نیز در بارسلونا به عنوان دستیار سر بابی رابسون حضور داشته است. ریوالدو، اسطوره بارسلونا، معتقد است که مورینیو گزینه قابل تاملی است. او در مصاحبه‌ای با Betfair گفت:

من فکر نمی‌کنم گواردیولا به این زودی‌ها به بارسلونا برگردد. به نظر من تنها شانس واقعی برای بازگشت او زمانی خواهد بود که بخواهد به خانه خود بازگردد و بیشتر از زندگی خانوادگی لذت ببرد که در بارسلونا برای او آسان‌تر است و در عین حال می‌تواند سرمربی تیم هم باشد. بنابراین فکر می‌کنم برای فصل آینده خیلی سخت است که او را در بارسا ببینیم. او در انگلیس عملکرد خوبی دارد و فکر می‌کنم این بازگشت هم به وضعیت مالی باشگاه بستگی دارد و اینکه آیا آنها می‌توانند برای گواردیولا بازیکن جذب کنند یا خیر.

ریوالدو در ادامه اظهار داشت:

هواداران زیادی هستند که بازیکنان یا مربیانی که برای تیم رقیب بازی کرده‌اند یا مربیگری کرده‌اند را نمی‌پذیرند. اما ژوزه مورینیو سابقه حضور در بارسلونا را دارد و انسان بزرگی است. البته جنجال‌های او به عنوان سرمربی و هر از گاهی درگیری با هواداران می‌تواند از همان ابتدا نگران‌کننده باشد، اما او یک برنده است.

با توجه به اینکه او بدون تیم است و وضعیت بارسلونا را در نظر بگیریم، به نظر من در حال حاضر برای او آسان‌تر است که به تیم ملحق شود تا گواردیولا و فکر می‌کنم او یک خرید عالی برای بارسلونا خواهد بود، حتی اگر برخی از هواداران نام او را دوست نداشته باشند. بدون شک او کار بزرگی انجام خواهد داد، او از تیم، لالیگا و لیگ قهرمانان شناخت و تجربه زیادی دارد.

مورینیو پس از قطع همکاری با رم، خود را برای پیشنهادات جدید آماده کرده است. گفته می‌شود او در حال حاضر از پیشنهادات لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی صرف نظر کرده است. همچنین گمانه‌زنی‌هایی در مورد بازگشت او به لیگ برتر انگلیس در تابستان 2024 وجود دارد که انتظار می‌رود شاهد تصمیم‌گیری‌های بزرگی در مورد آینده مربیگری او باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!