Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد الیگودرز، اسماعیل درویشی رئیس دانشگاه آزاد واحد الیگودرز گفت: در راستای آموزش‌های کارآفرینی در بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز افتتاح شد.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات آموزش مهارتی مؤثر برای فارغ‌التحصیلان از اهداف عمده تأسیس و راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در این واحد دانشگاهی با همکاری اداره‌کل سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای استان لرستان میتواند توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التخصیلان دانشگاهی را با رویکرد اشتغال به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»

علی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت در سالن همایش‌های شهید آوینی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

وی اضافه کرد: از امتیازات این کنفرانس نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا بوده و از محور‌های این همایش می‌توان به راهکار‌های بهتر زیستن و تربیت صحیح فرزندان، راهکار‌های ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، آموزش سبک زندگی اسلامی در خانواده، الگو‌های مشاوره در آسیب‌شناسی خانواده، الگو‌های مشاوره در ازدواج و طلاق، روانشناسی و مشاوره و رفتار‌های غیرقانونی و روانشناسی بالینی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر متذکر شد: روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مددکاری اجتماعی و رفتار‌های غیرقانونی، آسیب‌شناسی و مداخلات اختلالات روانی، پیشگیری و ارتقای سلامت روان و سایر زمینه‌های مرتبط با روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی از دیگر محورهای نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت است.

حیدری تبیین کرد: در نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت برنامه‌ریزی برای سخنرانی استادان برجسته داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی متعدد انجام شده و دوره گذشته این همایش که اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد، مورد استقبال پژوهشگران، استادان و دانشجویان قرار گرفت و بیش از ۲۲۰ مقاله در محور‌های همایش به دبیرخانه واصل شده بود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال مقالات به نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت تا ۷ اردیبهشت‌ماه تمدید شده و محققان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه همایش به آدرس https://khsh.iau.ir/conf-ql مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی