Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:15:41 GMT

خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۰۸۱

خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست

قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اجباری بودن لباس فرم دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تهیه لباس فرم اجباری نیست و مدیران مدارس حق اجبار به اولیای دانش‌آموزان را ندارند.

وی با با بیان اینکه مطابق آمار اجباری به خرید لباس فرم نیست، افزود: از یک میلیون و ۲۶۰ هزار دانش‌آموزی که تا کنون در استان ثبت‌نام شده‌اند، ۳۳۰ هزار نفر متقاضی لباس فرم بودند که ۱۸۰ هزار نفر در مشهد و ۱۵۰ نفر در سایز شهرستان‌ها بوده‌اند، لذا اگر قرار بر اجبار بود، این آمار ۳۳۰ هزارنفر نبود، بلکه به یک میلیون دانش‌آموز افزایش پیدا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: آمار ۳۳۰ هزارنفری، نشان‌دهنده این است ما الزامی در خرید لباس فرم دانش‌آموزان نداشته‌ایم.

خدابنده گفت: اگر در این خصوص تخلفی دیده‌شد، اطلاع‌رسانی کنند، همکاران ما در آموزش و پرورش پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 4721900

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی لباس فرم مدارس ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام مراسم عزاداری شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عدالت دوست افزود: در این مسابقات دانش آموزان در زمینه‌های مخاطرات طبیعی ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفاء حریق و اسکان اضطراری با هم رقابت می‌کنند.
وی ادامه داد: از میان گروه‌های شرکت کننده، گروه‌های برتر به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • حمایت دانش آموزان خوانساری از عملیات وعده صادق
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • تجمع دانش‌آموزان توپ آغاج در حمایت اقدام سپاه
  • حمایت دانش آموزان اصفهانی از پاسخ مقتدرانه سپاه به اسرائیل
  • حمایت دانش آموزان خورموجی از اقدام سپاه
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد