Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:02:38 GMT

اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۰۸۴

اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری معرفی برنامه های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امسال با شعار «ما پیروزیم» برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار می شود، اضافه کرد: امسال برنامه ها بیانگر ایثار است و دستاوردهای ماندگار دفاع مقدس باید بین مردم گفته شود.

وی با یادآوری این مطلب که در برنامه های هفته دفاع مقدس موارد مختلفی همچون خودباوری و پیشرفت علمی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: بهره گیری از فضای معنوی ماه محرم از دیگر مواردی است که در برنامه های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خسروانی از برگزاری یادواره شهدا و مراسم «آبروی محله» در مقابل منازل شهدا خبر داد و تاکید کرد: برگزاری مراسم های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است و همچنین برنامه کشوری در روز فرماندهان شهید دفاع مقدس همزمان با هفتم مهر با حضور همه ایثارگران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز برگزار می شود، افزود: اولین اردوی تخصصی فضای مجازی برای آموزش سوادرسانه ویژه خانواده ها و همچنین دوره آموزش ساخت کلیپ در راستای معرفی مناطق محروم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز تخصصی مشاوره فضای مجازی به نام «طلیعه سوم» برای شرق شیراز راه اندازی شده است، اضافه کرد: علاقمندان برای استفاده از این مشاوره ها می توانند در شبکه های مجازی «واتس آپ»، «ایتا» و «سروش» با شماره های ۰۹۳۶۷۸۰۴۸۵۴ و  ۰۹۰۵۴۶۷۲۸۳۴ تماس حاصل کنند.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه آموزش و مشاوره تخصصی حضوری و مجازی برای خانواده ها در نظر گرفته است، تاکید کرد: در زمینه حقوقی و قضایی برای رفع مشکلات قضایی با حضور وکیل دادگستری در محلات برنامه های مختلف گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه در رزمایش «الی بیت المقدس» که چهارم و پنجم مهر ماه در محل مرکز آموزش پادگان «امام علی (ع)» برگزار می شود، ۶ گردان از این ناحیه حضور دارند، افزود: تامین لوازم التحریر ۲ هزار نفر از دانش آموزان و کمک هزینه لباس دانش آموزی برای ۲۰۰ نفر از دیگر برنامه های این ایام است.

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: حضور در رژه نیروهای مسلح، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجلیل از سربازان وظیفه، برگزاری نشست تخصصی «راویان دفاع مقدس» در مدارس و شب شعر «دفاع مقدس» در باغ طاووسیه از برنامه های دیگر این ایام است.

کد خبر 4721946

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز هفته دفاع مقدس ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام مراسم عزاداری شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام میثم فیاضی درنشست خبری گفت:از این تعداد برنامه ۱۴۱عنوان درسپاه شهدا و۲۷۶۰عنوان هم دربسیج استان اجرا می‌شود. 
وی تبیین و ترویج اندیشه شهید مطهری، تجلیل از مربیان وهادیان سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا وایثارگر، برگزاری مسابقه نقاشی وخطاطی وبرگزاری نشست‌های بصیرتی فرماندهان باتوجه فرمان جهاد تبیین ازمهمترین برنامه‌های اجرایی دراین هفته خواهد بود.
وی ترویج ونشراندیشه‌های شهید مطهری رامحوربرنامه‌های عقیدتی سپاه عنوان کردوافزود:شهید مطهری یک عالم أهل تفکر، اندیشه ومنطبق بانیاز‌های جامعه بود. 
۸تا۱۳اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت