Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@20:23:59 GMT

استخدام کارمند اداری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۲۲۵

کارمند اداری خانم مسلط به امور اداری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. آدرس ایمیل: aramimani67@gmail.com آدرس: محدوده نیاوران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد

یکی از بهترین مراکز کاردرمانی در مشهد، کلینیک کاردرمانی راد است. این کلینیک با ارائه خدمات مختلف و ارائه برنامه درمانی برای کودکان به درمان کودکان و بزرگسالان می‌پردازد.

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یک مرکز کاردرمانی در مشهد هستید، به جای درستی آمده‌اید. ما فهرست کاملی از مراکز کاردرمانی برای شما آماده کرده‌ایم تا با توجه به نیازی که دارید به یکی از آن‌ها مراجعه کنید و مشکلات خود، فرزند یا اطرافیان خود را برطرف کنید.

معرفی فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد

در شهر مشهد تعداد کلینیک‎های کاردرمانی و کاردرمانگران روزبه‎‌روز در حال بیشتر شدن است. انتخاب از میان این تعداد برای داوطلبان بسیار مشکل است؛ به همین خاطر است که ما این فهرست جامع را برای شما آماده کرده‌ایم. از طرف دیگر شما می‌توانید به فهرست مراکز کاردرمانی در وب سایت اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی که به نشانی https://www.behzisti-kh.ir/ هم مراجعه کنید.

مرکز جامع توانبخشی راد مشهد

یکی از بهترین مراکز کاردرمانی در مشهد، کلینیک کاردرمانی راد است. این کلینیک با ارائه خدمات مختلف و ارائه برنامه درمانی برای کودکان به درمان کودکان و بزرگسالان می‎پردازد. ویژگی که این کلینیک را از دیگر کلینیک‎های موجود متمایز کرده است این است که تنها کلینیک موجود در مشهد است که از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجوز دارد. داشتن مجوز از سازمان نظام پزشکی ایران https://irimc.org/ کار سختی است که کلینیک‌ها برای اخذ آن باید تلاش بسیاری کنند. مدیریت فوق العاده این مجموعه که رسالت خود را خدمت رسانی بر بیماران گذاشته است و این مهم سرلوحه کار تماس پزشکان کلینک راده قرار گرفته است سبب محبوبیت این مجموعه شده است.

مهم‌ترین خدماتی که مجموعه راد برای فرزندان شما در نظر گرفته است این است که شما به محض ورود به کلینیک، از مجموعه‌ای از خدمات مثل روانشناس کودک، روانپزشک کودک، متخصص اطفال، متخصص اعصاب و روان، بازی درمانی، مشاوره تحصیلی و … برخوردار خواهید بود.

زمانی که وب سایت راد مراجعه می‎کنید به راحتی می‎توانید نظرات کاربران را مطالعه کنید و از رضایت همه مراجعان به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که کلینیک کاردرمانی راد بهترین انتخاب برای درمان فرزندان شما است.

کلینیک کاردرمانی راد به کودکانی که دچار مشکلات زیر هستند، کمک می‎کند.

کودکان فلج مغزی (CP) کودکان طیف اوتیسم (ASD) کودکان بیش فعال (ADHD) و کودکان دارای نقص توجه (ADD) کودکان دارای تاخیر حرکتی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی (DCD) کودکان مبتلا به فلج ارب (erb palsy) کودکان اختلال یادگیری خاص (SLD) شامل: اختلالات خواندن، نوشتن و ریاضی کودکان سندروم داون (down syndrome) کودکان مبتلا به اختلالات عصبی-عضلانی مانند دیستروفی های عضلانی کودکان مبتلا به آسیب های مغزی (TBI) و ضایعات نخاعی (SCI)


آدرس کلینیک راد: مشهد – خیابان آبکوه – بین آبکوه ۷ و ۹ (بین دانشسرا و مجد) – پلاک 117 تلفن تماس: ۰۹۳۰۶۷۲۷۷۴۰ آدرس وب سایت: https://raadclinic.ir/ کلینیک درمانی توانبخشان

مدیر مرکز آقای عیسی حاتمی هستند که این کلینیک به درمان مشکلات مختلفی مثل: تاخیر حرکتی، فلج مغزی، سکته مغزی، ام اس، پارکینسون، دوشن، بکر، اختلالات تعادلی و مخچه، راه رفتن، ضایعه نخاعی، ضربه مغزی، جراحی های دست و پا، سرطان، بیماران بستری در خانه و … می‎پردازند.

برای مراجعه به کلینیک توانبخشان لازم است که آدرس و شماره تلفن این کلینیک را بدانید.

آدرس کلینیک: مشهد، بلوار سجاد، خیابان بهارستان، بهارستان 1، ساختمان پزشکان بهار، طبقه 5، واحد 14 شماره تلفن: 09338257314 کاردرمانی وصال

یکی دیگر از مراکز کاردرمانی در مشهد، مرکز کاردرمانی وصال است. این مرکز نیز با ارائه خدمات جامع و مختلف توانسته است رضایت بسیاری از بیماران را به خود جلب کند.

آدرس کلینیک وصال: بلوار وکیل آباد، سه راه هنرستان، جنب بانک ملت، پلاک 26 شماره تماس: 05138816131 کلینیک کاردرمانی علوی

کلینیک کاردرمانی علوی تنها در حوزه کودکان فعالیت می‌کند و به مشکلاتی که کودکان در این حوزه دارند می‎پردازد. در صورت نیاز از کار تیمی با حضور تیم توانبخشی گفتاردرمانی و روانشناسی و نوروفیدبک و تغذیه

کمک می‌گیرد تا بهترین برنامه درمانی برای کودکان شما نگارش شود.

آدرس کلینیک علوی: مشهد – وکیل آباد – بین وکیل آباد ۳۵ و بلوار دانشجو – درمانگاه شبانه روزی سلامت کودک – کاردرمانی علوی تلفن تماس: ۰۹۲۱۰۸۶۰۳۱۵ کاردرمانی نرجس جنگی

کاردرمانی تخصصی ذهنی و جسمی کودکان (اوتیسم ، بیش فعالی ،تاخیر رشدی و حرکتی ، فلج ارب و …) مربوط به کلینیک کاردرمانی خانم نرجس جنگی است. در صورت وجود هر یک از این مشکلات می‌توانید به کلین ایشان مراجعه کنید.

آدرس کلینیک نرجس جنگی: خیابان آیت الله عبادی بین عبادی ۵۰ و ۵۲ کلینیک ققنوس تلفن تماس: ۰۹۰۳۱۲۴۲۵۰۴ کاردرمانی الهامی نژاد

ایشان دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است و چندین سال تجربه کار در بهترین مراکز درمانی سطح شهر تهران و مشهد را دارد.

از جمله خدماتی که ایشان برای کودکان ارائه می‎دهد، عبارت است از: توانبخشی تخصصی حسی در کودکان دارای مشکلات حسی مانند کودکان طیف اوتیسم، توانبخشی تخصصی جسمی در کودکان مبتلا به مشکلات جسمی و نقص حرکتی مانند کودکان فلج مغزی، تاخیر در تکامل و …

آدرس کلینیک الهامی نژاد: مشهد – بلوار وکیل آباد ۲۷ و ۲۹ – جنب آس برگر – ساختمان پزشکان – طبقه اول تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۳۹۹۹۷۴ مرکز کاردرمانی خانه سبز

خانم عاطفه نصرتی پور مدیر کلینیک هستند. ایشان به کاردرمانی جسمی کودک و بزرگسال، توانبخشی تخصصی بیماران MS، کاردرمانی ذهنی و یکپارچگی حسی ،کودکان دارای نقص توجه و تمرکز و طیف اوتیسم می‎پردازند.

در کلینیک خانه سبز خدمات گفتاردرمانی نیز ارائه می‌شود.

آدرس کلینیک خانه سبز: مشهد – بلوار وکیل آباد – سیدرضی ۲۰ – پلاک ۲۳۸ تلفن تماس: ۰۹۱۵۴۰۱۵۴۱۵ کلینیک کاردرمانی سلامت

کاردرمانی سلامت در زمینه کودکان داری نقص توجه و تمرکز، اختلالات درکی و حرکتی، دانش آموزان مدارس با نقص در یادگیری بخصوص در ابتدایی و دیر آموز، اختلالات اتیستیک، متابولیک فعال می‌باشد.

آدرس کلینیک سلامت: مشهد – برج آبشار مشهد – بلوار معلم تلفن تماس: ۰۹۱۵۵۰۰۹۷۹ انواع کاردرمانی

کاردرمانی شامل انواع و حوزه‌های مختلفی است که بسته به مشکلی که شما، فرزندتان یا اطرافیان شما دارند باید به کاردرمانگر مراجعه کنند. برای تشخیص این که به کدام یک از انواع کاردرمانی نیاز دارید باید از یک کلینیک کاردرمانی یا از یک کاردرمانگر کمک بگیرید.

کاردرمانی جسمی کاردرمانی ذهنی کاردرمانی کودکان کاردرمانی اعصاب و روان کاردرمانی دست شرایطی که کاردرمانی می تواند به آنها کمک کند

هر فردی به دلایل مختلفی به کاردرمانی مراجعه می‌کند و به دنبال درمان مشکل خود است. ممکن است برخی از والدین به دلیل مشکلات رشدی فرزندشان به کلینیک مراجعه کنند یا فرد دیگری به دلیل آسیب نخاعی که در اثر تصادف دیده است، کاردرمانی را انتخاب کند. به طور کلی حوزه درمانی کاردرمانگر شامل موارد زیر است:

سکته مغزی آسیب مغزی آسیب نخاعی بیماری های عصبی عضلانی آرتریت درد مزمن مشکلات یادگیری مشکلات رفتاری مشکلات رشدی

سخن نهایی

از آنجایی که فهرست جامعی از همه کلینیک‌های کاردرمانی در مشهد را برای شما معرفی کردیم، حال نوبت شما است که یکی از از موارد بالا را انتخاب کنید. در زمان انتخاب به مجوزها و ویژگی‌های مثبتی که هر یک از کلینیک‎های کاردرمانی دارند توجه کافی داشته باشید. برای مثال ممکن است برخی از آن‌ها جزوه انجمن کاردرمانی ایران https://ima-net.ir/Community.aspx?COMID=1066 باشند و برخی دیگر خیر.

کد خبر 747180

دیگر خبرها

  • لیست دادگاه های تبریز
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور