Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برکناری برانکو ایوانکوویچ از روی نیمکت تیم فوتبال الاهلی عربستان لطمه سنگینی به روحیه برخی از مربیان ایرانی وارد آورده است. تاریخ انتشار: 12:06 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۷۰۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اخراج برانکو ایوانکوویچ از باشگاه الاهلی توسط ولید سعید مدیر باشگاه، برای هواداران این تیم عربستانی بهترین خبر ممکن بود، زیرا آن‌ها از دست لجبازی‎های این مربی کروات در نیمکت‎نشینی عمر السوما و درگیری او با ستاره‏‎های تیم خلاص شدند، اما این خبر در فوتبال ایران، چندان مثبت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در فوتبال ایران طی ۴ سال گذشته عملکرد فوق‎العاده‎ای داشت و با کسب ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی، معمار تاریخ جدیدی برای باشگاه پرسپولیس بود. به همین علت اهالی فوتبال در ایران، به این زودی نمی‌توانند او را فراموش کنند. از سوی دیگر، برانکو از همین حالا گزینه چند باشگاه لیگ برتری شده و شاید اصلا خودش در جریان این موضوع هم نباشد.

به عنوان مثال، وقتی در دقایق پایانی دیدار فولاد مقابل سپاهان، شعار‌هایی علیه جواد نکونام آغاز شد، نام برانکو به میان آمد و برخی گفتند به زودی، سرمربی پیشین پرسپولیس، هدایت این تیم اهوازی را برعهده می‎گیرد. همچنین بحث‎هایی در مورد احتمال نشستن برانکو روی نیمکت تراکتور وجود دارد، چون مصطفی دنیزلی هنوز به شکلی که هواداران منتظرش هستند، نتایج قابل قبولی دشت نکرده و ۴ امتیاز کمتر از صدرنشین لیگ دارد. حتی شایعاتی در مورد برکناری فرهاد مجیدی از تیم امید و بازگشت برانکو به کمپ تیم‌های ملی نیز شنیده می‎شد که البته این موضوع بعید به نظر می‎رسد، چون برانکو خودش را گزینه سرمربیگری در تیم ملی می‎دانست و طبیعتا حاضر به همکاری با تیم امید نمی‎شود.

به هر حال این وضعیت تا وقتی برانکو در کشور دیگر و تیمی غیر از تیم‎های ایرانی شاغل نشده، ادامه خواهد داشت و مربیان کشورمان در لیگ برتر باید با این فشار روانی کنار بیایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس جواد نکونام فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مطهریان، دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار حافظ قرآن کریم به پاس آرمان‌های چهار هزار شهید استان یزد» در جریان گردهمایی مدیران و مربیان فعال این طرح گفت، با ارائه گزارشی از ۳۸۰ روز پر فروغ در محضر قرآن و شهدا گفت: ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ نخستین روز فرایند اجرایی این طرح بود و اکنون یک‌سال و هشت ماه از شروع و تدوین طرح و جلسات متعدد آن گذشته است و امروز شاهد آن هستیم که این طرح به‌عنوان الگو در کشور مدنظر قرار گرفت.

 
وی ادامه داد: آنچه این طرح را متمایز کرده، یار معنوی و ارتباط حافظ با یک شهید است که از طرف استاندار مطرح شد و خوشبختانه در این مدت در مواردی که به ما رسیده، حافظ ارتباط معنوی خوبی با شهید داشته و اینکه عنوان می‌شود «شهدا زنده‌اند» شعار نیست.
 
مطهریان با ارائه گزارشی از وضعیت ثبت‌نام‌های طرح تاکنون گفت: چهار هزار و ۴۶۶ نفر در طرح ثبت‌نام کردند که سه هزار و ۷۴۵ نفر بانو و ۷۲۱ مرد هستند، از این تعداد سه هزار و ۳۳۹ نفر کلاس‌بندی شده و ۳۰۷۰ نفر حضور و غیاب شده‌اند و به عنوان حافظان فعال آماده به آزمون هستند.
 
وی تعداد مؤسسات، شهر‌ها و مربیان فعال در این طرح را به ترتیب ۵۳ مؤسسه، ۱۶ شهر و ۲۳۲ مربی اعلام کرد و یزد، مهریز و اشکذر را به‌عنوان شهر‌های برتر از لحاظ تعداد قرآن‌آموز فعال برشمرد و افزود: مهد قرآن حضرت جوادالائمه (ع)، بوتراب (ع) یزد و بهار دل‌ها بفروئیه به عنوان مؤسسات برتر از لحاظ تعداد قرآن‌آموز فعال هستند.
 
مطهریان؛ عاطفه کارگر شورکی، زینب السادات خدایی و بتول حیدری را سه مربی برتر به لحاظ تعداد قرآن‌آموز اعلام کرد و ادامه داد: یزد، بفروئیه و مهریز شهر‌های برتر و مهد قرآن حضرت جوادالائمه (ع) یزد، بهار دل‌ها بفروئیه و بوتراب (ع) یزد مؤسسات برتر و عاطفه کارگر شورکی، معصومه زحمتکش سردوراهی و محبوبه شایق مربیان برتر از لحاظ تعداد آزمون‌ها در این طرح هستند. همچنین مؤسسه بوتراب (ع) یزد به عنوان مؤسسه دقیق و نکته‌بین، مؤسسه بهار دل‌ها بفروئیه به عنوان مؤسسه فراتر از انتظار و مهد قرآن حضرت صاحب العصر (عج) مهریز به عنوان مؤسسه دارای پیشرفت چشمگیر در کوتاه مدت معرفی شدند.
 
دبیر اجرایی طرح «۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید استان یزد» تعداد کلاس‌های فعال تاکنون را ۵۹۳ کلاس، تعداد جلسات برگزار شده را ۲۳ هزار و ۷۶۵ جلسه و میانگین اجزای حفظ شده را ۶ جزء اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۸۲۱ نفر در آزمون‌های اجزای مختلف شرکت کردند و ۵۳ درصد قبول شده‌اند.
 
وی با اشاره به طرح «تشویقی و حمایتی از مربیان» گفت: در راستای تشویق، حمایت و ارج نهادن به مربیان فعال در این طرح، طبق ضوابط تعیین شده می‌توانند در آزمون‌های مربوطه شرکت و در صورت قبولی از مبالغ تشویقی معین شده استفاده کنند.
 
مطهریان، ایجاد زمینه انس با قرآن برای اقشار مختلف جامعه و عمل به تعالیم انسان‌ساز قرآن از طریق آموزش و تربیت ۴۰۰۰ حافظ کل قرآن کریم در افق ۱۴۰۴ در استان یزد و طراحی مدل اجرایی برای الگوبرداری سایر استان‌ها در جهت اجرای این طرح در سراسر کشور را از اهداف کلی این طرح برشمرد.

دیگر خبرها

  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید