Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،هرمز امیری مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دومین محموله صادراتی سیمان با وزن ۵ هزار و ۲۰۰ تن از اسکله کاوه قشم به مقصد کشور سومالی در حال بارگیری است.

او افزود: طبق پیش بینی صورت گرفته مراحل بارگیری برای صادرات محصول سیمان تا روز شنبه ۳۰ شهریور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کشتی pink rose سیمان جزیره قشم را به مقصد اسکله KISMAYO کشور سومالی بارگیری می‌کند.

سیمان جزیره قشم به ۱۳ کشور آسیایی و آفریقایی از جمله عراق، امارات، کویت، مصر، تاجیکستان، ترکمنستان، عربستان، عمان، سریلانکا، هند و پاکستان صادر می‌شود.

انتهای پیام/ز

صادرات بیش از ۵ هزار تن سیمان از قشم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر کل صمت گیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور صادرکنندگان برتر استان‌ها از تاریخ ۸ تا۱۲اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی تهران برگزار می‌شود. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه صادرکنندگان برتر استان گیلان هم در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی فرصت مناسبی برای معرفی صادرکنندگان برتر و شناساندن ظرفیت استان‌ها در بازار‌های جهانی است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه ایران اکسپو در ۵ دوره برگزاری موجب ایجاد ارتباط تجاری با ۷۰ کشور جهان شده است.
مدیر کل صمت گیلان با اشاره به اینکه درششمین دوره از این نمایشگاه تمرکز بر ۶ گروه کالایی است گفت: این گروه‌های کالایی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است.
تیمور پورحیدری تصریح کرد:علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به آدرس www.irantsn.com مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور