Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:37:48 GMT

کشف 10 تن شیر خشک قاچاق در سراوان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۳۴۹

کشف 10 تن شیر خشک قاچاق در سراوان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان از کشف 10 تن شیر خشک قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی عباس زاده محمودی در گفتگو با عصرهامون گفت: مأمورین پلیس راه شهرستان در حین انجام مأموریت های محوله به  یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و دستور توقف خودرو رو دادند.
 
وی ادامه داد: پس از بازرسی دقیق محموله این کامیون، مقدار 10 تن شیر خشک کشف که با بررسی مستندات ارائه شده قاچاق بودن بار محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و روانه پارکینگ شد و متهمین نیز به منظور سیر مراحل قانونی به این اداره معرفی شدند.
 
وی تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی سراوان تخلف را محرز دانست ومتخلف اصلی را علاوه بر ضبط شیر خشک های مکشوفه به پرداخت مبلغ 525 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم کرد.
 
محمودی تاکید کرد: قاچاق شیر خشک به صورت وسیع وخروج غیرمجاز آن مشکلات فراوانی از جمله موجب کمبود و افزایش تقاضا را به دنبال دارد.
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه ۱۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله ۳۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده‌های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات‌های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار، یک هزار و ۶۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، ۵۰۰ دستگاه مانیتور، ۲ کیلوگرم تنباکو، ۳۸ عدد تجهیزات انتظامی، ۵۶۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸ هزارو ۱۹۱ عدد پایه لامپ و۱۶۰ قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات‌های ۹ قاچاقچی کالا دستگیر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۱۲ پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6085727

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد