Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات چندجانبه کاراته آزاد با حضور ۱۵۰ کاراته‌کا از باشگاه‌های سقز، بانه، مهاباد و بوکان با در سالن شهید آبدرم سقز برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم باشگاه «شیرزاد» به عنوان نماینده مهاباد در این رقابت‌ها حضور داشت، ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم کاراته این شهرستان ۶ مدال طلا، پنچ مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مسابقات زانیار احمدی، کمال آهمند، حسین امینی، ناصر محمودیان و سعید محمدامین‌زاده نیز به عنوان داور از مهاباد حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: تیم کاراته این شهرستان نیز با مربیگری و سرپرستی شیهان «رحمان احمدزاده» در قالب یک تیم ۱۹ نفره در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

 رشته کاراته در مهاباد یکی از رشته‌های رزمی پرطرفدار محسوب می‌شود و هر ساله نمایندگانی از این شهرستان در تیم ملی کاراته حضور دارند.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار است که در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد ورزشی ورزشی رزمی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در پایان رقابتها: وزن ۶۰ کیلوگرم
۱- مهدی قره قاش، ۲- محمد خسروی، ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک) وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو، ۲- علی محمدی بریمانلو
۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)
وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده، ۲- الیاس پاکدل،۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک) وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده، ۲- علی زحمت‌کش، ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)
وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک، ۲- پوریا مهنانی،۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک) وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو،۲- حامد شاکری
۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک) وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱-علیرضا نیک‌سرشت، ۲- محمدرضا وحدانی،۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک) همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.
نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی