Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@21:32:44 GMT

پرسپولیس دربی را می‌برد/ از جونیور کار خاصی ندیدم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۵۱۷

پرسپولیس دربی را می‌برد/ از جونیور کار خاصی ندیدم

به گزارش وانانیوز، 

پایان رأفت درخصوص عملکرد جونیور بازیکن برزیلی و جدید تیم پرسپولیس گفت: در بازی با نفت آبادان او باری اولین‌بار در ترکیب اصلی قرار گرفت اما  واقعیت این است که من چیز زیادی از او ندیدم و با سایر بازیکنان خیلی ناهماهنگ بود. شاید هم جونیور بازیکن خوبی باشد اما من شناخت زیادی از او ندارم و در بازی اول که در ترکیب ثابت به میدان رفت و حدود 80 دقیقه بازی کرد چیزی از او ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کاملا با علیپور ناهماهنگ بود اما امیدوارم بتواند در بازی‌های بعدی خودش را نشان دهد. هرچند که چیزی از او ندیدم. از طرفی شاید برای قضاوت کردن در باره این بازیکن زود باشد و شاید هم کالدرون با شناخت قبلی او را به تیم آورده اما باید ببینیم در آینده این بازیکن چه عملکردی از خود نشان می‌دهد و اصطلاحاً چند مرده حلاج است. 

وی درباره عملکرد علی علیپور در این سه بازی که با انتقادهایی هم همراه بوده افزود: همانطور که گفتم جونیور با او هماهنگ نبود و شاید این مساله در عملکرد ضعیف علیپور بی‌تاثیر نبوده باشد اما باید  این را بدانیم که مدت‌ها علیپور  به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کرد و همه توپ‌ها به او ختم می‌شد. مهاجمان پرسپولیس را در این چند روز شاداب ندیدم و نمی‌دانم که مشکل آ‌نها چیست اما در بازی با نفت ‌آبادان در دقایق پایانی علیپور سه موقعیت خیلی خوب بدست آورد بطوری که انگار خدا هم می‌خواست او گل بزند اما او از این موقعیت‌ها استفاده نکرد. به نظر من باید روی مسائل روحی و روانی علیپور کار کنند و تا دربی این بازیکن را آماده کنند. علیپور بازیکن خوبی است و من م طئنم هستم در بازی با استقلال عملکرد متفاوتی از او خواهیم دید. 

رافت درباره دربی 90 که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به نظر من این استقلال تیم بسیار خطرناکی است و یک مربی باهوش مثل استراماچونی بالای سر این تیم است. البته شرایط دربی به گونه‌ای است که هر بازیکنی می‌خواهد بهترین بازیکن زمین باشد و در این شرایط هر تیمی که از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری داشته باشد می‌تواند برنده دربی باشد. روی کاغذ اما پرسپولیس قوی‌تر و پرمهره‌تر است به طوری که عملکرد خیلی خوبی هم داشته اما دربی شرایط متفاوتی دارد و همیشه این بازی حساس است. بازیکنان از یک هفته مانده به دربی از نظر ذهنی درگیر این بازی می‌شوند و همین حساسیت زیادی باعث می‌‌شود تا کیفیت فنی بازی پایین بیاید. 

وی درباره پیش‌بینی‌اش از دربی 90 اظهار داشت: به نظر من این بازی حتما برنده دارد چرا که هر دو مربی تفکرات هجومی دارند و برد می‌خواهند و در زمانی که مربیان با تفکرات هجومی به زمین می‌روند حتما آن بازی گل خواهد داشت. به نظر من هم که دربی روز یکشنبه برنده دارد و امیدوارم که پرسپولیس با تک گل علی علیپور استقلال را شکست دهد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس کالدرون را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: به نظر من کالدرون مربی خوش‌شانسی است که نه تنها بهترین تیم ایران بلکه بهترین تیم آسیا را در اختیار دارد. در بازی با نفت آبادان از دروازه تا خط حمله و حتی بازیکنان روی نیمکت همگی ستاره بودن و واقعا او مربی خوش‌شانسی است که این همه ستاره در تیمش دارد. این بازیکنان به خودی خود ساخته نشده‌اند بلکه برانکو برای آنها زحمات زیادی کشید به گونه‌ای که در چهار سال این بازیکنان سه بار قهرمان لیگ، سه بار قهرمان سوپرجام و یکبار قهرمان جام حذفی شدند و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفتند. شاید برای این تیم پول زیادی هم هزینه شده باشد اما در فوتبال حرفه‌ای برای موفق شدن باید هزینه کرد. البته من بازی تیم‌های دیگر مثل سپاهان و یا شهر خودرو را ندیدم اما پرسپولیس پرمهره‌ترین تیم ایران و اسیا است و به هر حال  انتظارات از این تیم بالا می‌رود. 

وی درباره اینکه همین انتظارات زیادی باعث نمی‌شود که پرسپولیس تحت فشار قرار بگیرد افزود: واقعیتش را بگویم من سه بازی پرسپولیس در لیگ را دیدم و به نظرم این تیم شادابی زیادی ندارد. درست است که ما دو بازی را بردیم و یک بازی را هم باختیم اما کار نه تنها برای کالدرون بلکه برای هر مربی که به جای برانکو می‌آمد سخت بود. این تیم سه بار قهرمان لیگ شده و نگه داشتن تیم در این شرایط کار سختی است. همه باید دست به دست هم بدهند و با صبر و حوصله از تیم حمایت کنند تا نتایج خوب دوران برانکو باز هم تکرار شود. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری وینیسیوس جونیور با آلوارو موراتا و برخی اعضای کادرفنی اسپانیا در لحظات پایانی بازی / فیلم

لحظات پایانی دیدار اسپانیا و برزیل با درگیری و تنش میان وینیسیوس جونیور و آلوارو موراتا به همراه سایر اعضای کادرفنی اسپانیا همراه بود.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • درگیری وینیسیوس جونیور با آلوارو موراتا و برخی اعضای کادرفنی اسپانیا در لحظات پایانی بازی / فیلم
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟