Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، معاونان و مدیران کل واحد کرمانشاه و روسای دانشکده ها، نخستین جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید، امروز در محل دفتر معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت هماهنگ شدن تمامی حوزه ها جهت برگزاری جلسه استقبال و توجیه دانشجویان ورودی جدید مهمترین برنامه ها و وظایف حوزه ها تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از برنامه های مصوب در این ستاد سخنرانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و آشنا سازی دانشجویان با مهمترین برنامه های فرهنگی و اخلاقی در دانشگاه، برگزاری اردوی توجیهی یک روزه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای واحد کرمانشاه طی 30 سال تلاش و فعالیت این دانشگاه، دیدار دانشجویان با معاونان، مدیران و روسای دانشکده ها است.

همچنین تور گردشگری در دانشگاه و بازدید دانشجویان از امکانات آموزشی، پژوهشی ، آزمایشگاهی و کارگاهی ، امکانات رفاهی و و رزشی از برنامه های مصوب این ستاد بود.

لازم به ذکر است دیدار با خانواده های دانشجویان ورودی جدید به صورت جداگانه و پذیرایی دانشجویان به صرف میان وعده و ناهار نیز به تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به اقدامات و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی اقدام به برگزاری کلاس‌های دروس ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شیوه تعاملی و مداخله یادگیری عمیق در واحد تبریز و تعدادی از واحد‌های منتخب کشوری کرده است.

در این راستا از استادان دانشگاه آزاد اسلامی چند نفر انتخاب شدند که مینا اتفاق دانشیار گروه ریاضی و احد اصغری استادیار گروه فیزیک در دوره‌ها و کارگاه‌هایی که توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شرکت و پس از اخذ گواهی لازم برای تدریس دروس مذکور به روش مداخله یادگیری عمیق اقدام به برگزاری کلاس‌های مذکور به شیوه تعامل و رایج سنتی کرده است.

در این طرح برای هر درس ریاضی ۲ و فیزیک ۲، دو کلاس برای هر یک از استادان مذکور به شیوه تعاملی و شیوه سنتی و با تعداد ۳۵ نفر در هر کلاس در حال برگزاری است که در شیوه تعاملی نحوه تدریس استادان، نحوه برگزاری امتحانات دوره‌ای، ارزیابی دوره‌ای دانشجویان و سایر موارد دارای رویکردی نوین است.

در انتهای نیمسال تحصیلی نتیجه برگزاری این کلاس‌ها در دو حالت سنتی و تعاملی بررسی خواهد شد و برای سال تحصیلی آینده نیز تعداد کلاس‌های بیشتری با رویکرد نوین و مداخله یادگیری عمیق در واحد‌های دانشگاهی و واحد تبریز توسط معاونت علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر