Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:41:23 GMT

مادران و‌ همسران شهدا مصداق علنی ولایت هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۶۴۹

مادران و‌ همسران شهدا مصداق علنی ولایت هستند

کرمانی گفت: مادران و‌ همسران شهدا و شیرزنان دوران دفاع مقدس، مصداق علنی ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «طوبی کرمانی» امروز(چهارشنبه ۲۷شهریور) در اجلاسیه بانوان استان مرکزی گفت: زنان اثر گذار‌ و فعال در دوران مقدس، مادران و همسران شهدا مصداق عینی ولایت هستند.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان افزود: امروز در جهان استکبار فرا رسیده و‌ آسانترین و بهترین شیوه مقابله با آن ارائه الگو و مدل در تعلیم و تربیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و استقامت آنان بهترین الگوی نسل جوان است، اظهار کرد: امروز نسل جوان، جامعه شناسان، سیاستمداران، بازیگران سینما، ورزشکاران و سایر چهره های هنری را به عنوان الگوی خود انتخاب می‌کنند که این از دسیسه های دشمن در تهاجم فرهنگی است.

 

کرمانی تصریح کرد: اسلام ناب محمدی با خون سرخ امام حسین(ع) حیات گرفت و با پرچم سبز حضرت مهدی(عج) این نهضت ادامه دارد.

 

دبیر کل اتحادیه زنان جهان اسلام گفت: دشمنان با دشمنی با محرم و صفر قصد دارند شیعیان را از ارزش ها و نهضت حسینی دور کنند ولی ما هر سال شاهد برگزاری مراسم باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی در سر تا سر گیتی هستیم که نشان از پیوند عمیق دل ها با کربلا دارد.

 

کرمانی با اشاره به تصمیمات غرب در مبارزه با ایران اسلامی گفت: غرب ابتدا با معرفی ایران به عنوان محور شرارت و اعلام براندازی آن، بعدها اعلام کرد مردم ایران بیگناه هستن فقط رژیم ایران باید ساقط شود و وقتی‌ خود را در برابر این اراجیف ناتوان دید، اکنون به میز مذاکره و شرط گذاری قانع شده است.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد شیراز محرم فعالیت های مسجدی اجلاسیه بانوان دوران دفاع مقدس زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر سلمانی روز پنجشنبه در جلسه تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی در شهرستان سراب، افزود: همواره و تحت هر شرایطی دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله‌های روزمره، پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی، رؤسای ادارات شهرستانی بنیاد در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و اظهار کرد: در انجام این وظیفۀ مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد و مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوارِ دیدار شونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

سلمانی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و از این رو باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

وی هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای را بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ دانست و خواستار اهتمام همکاران شهرستانی بنیاد به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعۀ معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشتۀ خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

کد خبر 6088633

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • تقویم نجومی امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند