Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاراته ایران در سالیان اخیر با عملکردی قابل قبول، به دستاوردهای بزرگی دست یافته و در حال حاضر نیز به یکی از اصلی‌ترین امیدهای ورزش کشور برای موفقیت در المپیک توکیو تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رشته‌ای که قرار است در المپیک 202 توکیو اولین حضور خود را در معتبرترین رویداد ورزشی جهان تجربه کند، با توجه به پتانسیل بالای کاراته کشورمان، یک فرصت بسیارخوب را برای افتخارآفرینی در اختیار ورزش ایران قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  البته کاراته همیشه در میان ورزش‌های رزمی از بیشترین حواشی نیز برخوردار بوده است. در مقاطعی این حواشی به اوج خود رسیده و در مقطعی نیز مانند سالیان اخیر با مدیریت خوبصورت گرفته، در پایین‌تر سطح خود قرار داشته است. مسئله‌ای که مدیریت آن باعث شد تا در کنار پتانسیل و توانایی فنی بازیکنان و کادر فنی، نسل فعلی تیم ملی تبدیل به پرافتخارین تیم تاریخ کاراته ایران شود. نسلی که توانسته بسیاری از اولین‌ها و رکوردها را جا به جا و احترام کاراته دنیا را برانگیزد و معنی خانواده را نیز به خوبی به نمایش بگذارد.   در چنین شرایطی و بعد از موفقیت‌های دنباله‌دار این رشته ورزشی، برخی که موقعیت خود را پس از سال‌ها، از دست رفته دیدند و روز به روز از موفقیت‌ها کاراته ایران افسرده‌تر شدند، تمام تلاش خود را به  همراه عوامل خود به کار گرفتند  تا در حساس‌ترین مقطع به این ورزش ایران ضربه وارد کنند. بعد از سناریویی فدراسیون جهانی جودو برای سعید ملایی، که در نهایت منجر به خروج این جودوکار از چرخه ورزش کشور شد، این بار شاهد هستیم که برخی دشمنان کشور قصد دارند تا با اقداماتی تفرقه‌افکانه که دست کمی از تلاش‌های فدراسیون جهانی جودو ندارد، سدی در مقابل کاراته ایران ایجاد کنند.   نکته جالب توجه این است که کسانی در حال حاضر خود را دلسوز کاراته ایران معرفی می‌کنند که در طی سالیان سال، خیانت‌های بسیاری در این رشته انجام دادند و همواره یکی از غده‌های سرطانی  این ورزش، به خصوص در بخش بانوان بودند. غده‌های سرطانی که بالاخره با همت نهادهای تصمیم ساز کشور، جامعه کاراته و ورزش، شرشان از پرقدمت‌ترین رشته رزمی کشور برداشته شد و هوای تازه در آسمان این رشته وزیدن گرفت.   عوامل نفاق و تفرقه در کاراته ایران که همواره سردمداری بی‌اخلاقی بودند، حالا که تمام تیرهای خود برای به حاشیه کشیدن را به سنگ خورده می‌بینند، دست به دامان فضای مجازی شده و با اقدامات بزدلانه هر روز علیه قهرمانان، مدیران و مربیان فدراسیون فحاشی می‌کنند. بخش دیگر تلاش‌های این جریان مسموم، ارتباط برقرار کردن با بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی تیم‌های ملی است تا با انتقال تفکر منافقانه خود در ارتباط‌های سازمانی فدراسیون به اهداف پلید خود برسند.   البته  با توجه به سابقه‌ فعالیت آنها در گذشته، چنین رفتاری از آنها دور از انتظار نیست و حتی پس از سال‌ها تلاش برای ایجاد چهره‌ای موجه از خود نیز نمی‌توانند دست از تفکرات تفرقه افکنانه خود بردارند. اتفاقی که با برچیده شدن دست این افراد از کاراته به خوبی نتیجه آن را در بخش بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا ملاحظه کردیم. این بار بانوان بااخلاق و شایسته کشورمان تنها بر اساس شایستگی به بخشی از حق واقعی خود دست یافتند.   مقامات تصمیم‌گیر کشورمان نیز باید دست از مصامحه با این افراد برداشته و به گونه‌ای با این افراد برخورد کنند تا ضمن کوتاه شدن همیشگی دست آنها از یکی از پرافتخارترین رشته های ورزش کشور، شاهد عزت ایران در معتبرترین رویدادهای جهان باشیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور کاراته آقایان به مدت شش روز در استان همدان برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072057 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور