Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:58:27 GMT

 قهرمانی ایران در مسابقات شطرنج جام همکاری شانگهای

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۶۷۹

 قهرمانی ایران در مسابقات شطرنج جام همکاری شانگهای

تیم ایران توانست عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج جام همکاری شانگهای را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، تیم ایران با ترکیب پوریا درینی (2560) ، پویا ایدنی(2460)  و آرین غلامی (2329) موفق شد در دور نهم از سد  تیم دوم چین با امتیاز 2  بر یک بگذرد و 22.5 امتیاز قهرمان شود. بلاروس و روسیه و تیم اول چین هرکدام به ترتیب توانستند به ترتیب مقام دوم تا چهارم را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تیم ایران از سد تیم های چین، پاکستان و روسیه عبور کرد تا یک دور پیش از پایان مسابقات، عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

دیروز تیم ایران در بازی دور ششم با نتیجه 2.5 بر 0.5 چین را شکست داد . در بازی هفتم برابر پاکستان به برتری 2.5 بر 0.5 دست یافت و در دور هشتم نیز مقابل روسیه به پیروزی 2.5 بر 0.5 رسید تا مجموع امتیازهای ایران در این رقابت ها به 20.5 برسد و یک دور پیش از مرحله پایانی عنوان قهرمانی خود را مسجل کند.

این قهرمانی در شرایطی برای ایران بدست آمد که تیم اول شطرنج این کشور در رقابت های جام جهانی شرکت کرده بود و عملا تیم دوم شطرنج ایران راهی چین شده بود.  همچنین نمایندگان شطرنج ایران با قهرمانی در جام همکاری شانگهای جایزه 16 هزاری دلاری را دریافت کردند. 

مسابقات شطرنج جام همکاری شانگهای با حضور 10 تیم از 9 کشور جهان (ایران، روسیه، چین، بلاروس، هند، ازبکستان، قرقیزستان، پاکستان و تاجیکستان) در چین برگزار شد.

جدول رده بندی این مسابقات:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با 750 میلیون جایزه نقدی از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ ماه به مدت 6 روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

 

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران با حضور 8 تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان، نایب قهرمانی فیل خوب اراک و سومی پیشگام نوین تهران به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضای تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد