Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:34:52 GMT

جشنواره فیلم رشد با الگوی «ثبت‌نام-رایگان» خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۶۹۲

جشنواره فیلم رشد با الگوی «ثبت‌نام-رایگان» خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم رشد، سالانه هزاران جشنواره فیلم در گوشه و کنار دنیا برگزار می‌شوند و بسیاری‌شان صرفا برنامه‌های تبلیغاتی یا عامل جذب توریست هستند. یکی از تفاوت‌های آشکار چنین رویدادهایی با جشنواره تخصصی و معتبر، میزان سهولت ارائه آثار به آنها است که به صورت ثبت‌نام رایگان در درگاه‌های اینترنتی‌شان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوه‌ای که به اشتباه در غالب جشنواره‌های سینمایی ایران نیز رایج است.

وحید گلستان دبیر جشنواره فیلم رشد عصر دیروز سه شنبه ۲۶ شهریورماه در نشست با هیات‌های تخصصی انتخاب جشنواره با تاکید بر اعتبار این رویداد ۵۰ سال نزد نهادهای آموزشی و رسانه‌ای دنیا اعلام کرد: از امسال، روش ثبت‌نام رایگان برای فیلم‌های خارجی متقاضی شرکت در این رویداد تغییر کرده و تصمیم گرفتیم با تعیین مبلغی هرچند کم، از مجموعه جشنواره‌های رایگان سینمایی کشور خداحافظی کنیم.

دبیر جشنواره رشد با اشاره به بررسی رویدادهای مشابه در دنیا، این اقدام را گامی درجهت پاسخ به اهمیت و اعتباری دانست که در جهان برای «برند جشنواره فیلم رشد» قائل هستند.

وی در همین راستا یادآور شد: عدم ریزش متقاضیان خارجی و افزایش کمی آثار به نسبت سالیان قبل به نوعی خود گویای درستی تصمیم  ستاد برگزاری جشنواره در اجرایی کردن این تصمیم بوده‌است.

گلستان تاکید کرد که ثبت‌نام و حضور آثار ایرانی در جشنواره فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد همچنان رایگان باقی می‌ماند.

جشنواره فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد از ۲۴ آبان تا ۱ آذر در تهران، و پس از آن تا اردیبهشت ۱۳۹۹ به صورت هفتگی در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 4721979 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم رشد فیلم سینمایی وزارت آموزش و پرورش تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال ایرانی کارگردان تئاتر نوفل لوشاتو سینمای مستند حوزه هنری موزه سینما سازمان صداوسیما ماه محرم و صفر کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک