Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش کیامرز مدیر عامل قطار شهری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  ایستگاه‌های الندشت و کوهسنگی خط ۲ قطار شهری مشهد وارد مدار شدند، دستگاه حفاری تونل «TBM» غربی که هم اکنون به سمت امامت ۴۹ در حال حرکت است تا قبل از دی ماه وارد ایستگاه امامت ۴۹ می‌شود.   او ادامه داد: دستگاه حفاری تونل «TBM» شرقی ما که هم اکنون به سمت پایانه امام رضا(ع) در حال حرکت است که طبق برآورد‌ها تا پایان آذر ماه وارد ایستگاه پایانه مسافربری می‌شود که در نظر داریم مراسمی هم به همین منظور با حضور مسئولین و رسانه‌ها برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرعامل قطار شهری مشهد گفت: دورنمای سال ۱۴۰۱ راه اندازی ۶ کیلومتر مترو خط ۳ از پایانه مسافربری تا میدان شهدا است که حدود ۵۰۰سه هزار  میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.
کیامرز افزود: امروز اگر بخواهیم طول مسیر خط ۳ قطار شهری را تجهیز کنیم، حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ تومان هزینه نیاز است که با توجه به جمع بندی که با شهرداری مشهد رسیدیم بتوانیم ۶ کیلومتر «از پایانه مسافربری به سمت میدان شهدا» از ۱۴ کیلومتر خطوط قطار شهری را تا پایان سال ۱۴۰۱ با راه اندازی کنیم.   او تصریح کرد: حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است که شهرداری مشهد اوراق مشارکت که در یک دوره انتشار داده است ۷۰۰ میلیارد تومان فراهم شده است و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز عملیاتی کردیم که انشالله تا پایان سال تخصیص پیدا می‌کند.

مدیر عامل قطار شهری مشهد گفت: هزینه‌های ساخت مترو بسیار گران است و ما هم اگر زودتر اقدام نکنیم شرایط در آینده با توجه به نوسانات ارزی دشوارتر خواهد شد.     کیامرز افزود: در حال حاضر شهر مشهد سردمدار ساخت مترو در کشور محسوب می‌شود و امیدواریم بتوانیم همین هویت و مدل کاری که داریم را حفظ کنیم و به مسیرمان ادامه بدهیم.   انتهای پیام//م.ا   مشهد سردمدار ساخت مترو در کشور است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا اصغری   اظهار کرد: سال قبل ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد حدود ۵ درصدی برخوردار بود.   به گفته وی، طی سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی در ادامه به نصب ۲۳ هزار و ۲۴۹ انشعاب جدید در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.   اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.   وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.صض   اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز، اظهار کرد: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.   وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته در لایحه و مصوبات قانون بودجه طی سال‌های اخیر در رابطه یا واگذاری انشعابات غیردائم به متقاضیان، این پساله تا حدودی مانع از سرقت گاز که ناایمن نیز هست، شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد