Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود۹۳ درصد از کل تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی از محل منابع بانک کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده در گردهمایی تولید کنندگان بزرگ بخش کشاورزی  با اعلام مطلب فوق، از همکاری بانک کشاورزی در پشتیبانی از طرح های بخش کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در قوانین مصوب کشور و برنامه های پنجم وششم توسعه مقرر شده است بانک های غیر تخصصی نیز حداقل ۱۵درصد منابع خود را به بخش کشاورزی اختصاص دهندافزود: بر اساس گزارش های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۷  به میزان ۸.۲درصد از منابع بانک های  غیر تخصصی به بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.

 

بخشنده در تشریح استراتژی های وزارت جهاد کشاورزی به ایجاد زنجیره های ارزش در بخش کشاورزی،کشت گلخانه ای،گیاهان دارویی،شیلات و آبزیان، توسعه کشاورزی قراردادی اشاره و خاطرنشان کرد:سعی کردیم دارایی ها وتسهیلات را به این سمت سوق بدهیم.

 

وی اضافه کرد:درسال گذشته سهم بخش کشاورزی از اشتغال کشور افزایش یافته است که این موضوع نشان دهنده  وجود ظرفیت های بالایی در این بخش است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم شیراز مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد محرم فعالیت های مسجدی کانون های مساجد محصولات کشاورزی کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد آب بندان های مازندران پُر شدند

حیدر داودیان در گفت و گو با خبرنگار مهر از پرشدگی حدود ۹۸ درصد آب‌بندان‌های مازندران در ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بارش‌های مناسب روزهای اخیر در مازندران منجر به پر شدن بسیاری از آب‌بندان‌های این استان شد و خوشبختانه در آستانه آغاز فعالیت‌های کشاورزی ذخیره آب در آب‌بندان‌های استان وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

داوودیان با بیان این‌که آب‌بندان‌ها نقش بسیار مهمی در تأمین آب کشاورزی استان دارند اظهار کرد: میزان پرشدگی ظرفیت ذخیره آب‌بندان‌ها در مازندران تا هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ حدود ۸۰ درصد بود، اما خوشبختانه اکنون با توجه به بارندگی‌های خوبی که در استان داشتیم این رقم به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

بیش از ۸۰۰ قطعه آب بندان در مازندران وجود دارد.

کد خبر 6062823

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • ۹۸ درصد آب بندان های مازندران پُر شدند
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد